مهمترین نکات درباره جراحی زیبایی سینه
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

مهمترین نکات درباره جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه – که به آن ماموپلاستی تقویت کننده نیز گفته می شود – عملی است که به منظور افزایش سایز پستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی شامل قرار دادن ایمپلنت های پستان در زیر بافت پستان یا عضلات سینه است. برای برخی از خانم ها ، جراحی زیبایی سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس است. برای برخی دیگر ، این جراحی از بازسازی پستان برای شرایط مختلف از جمله بعد از برداشتن سینه است.

 

خطرات جراحی زیبایی سینه

ماموپلاستی تقویت کننده خطرات مختلفی از جمله:

تشکیل بافت اسکار که شکل کاشت پستان را مخدوش می کند (انقباض کپسول پروتز سینه)

درد پستان

عفونت

تغییر در حس نوک پستان و پستان ها

تغییر پوزیشن ایمپلنت سینه

نشت یا پارگی ایمپلنت سینه

اصلاح این عوارض ممکن است نیازمند عمل جراحی بیشتری برای برداشتن یا جایگزینی ایمپلنت ها باشد.

ماموپلاستی

آمادگی های لازم برای جراحی زیبایی سینه

در مورد ترجیحات ، اندازه و شکل ظاهری پستان های خود با یک جراح پلاستیک مشورت خواهید کرد. جراح انواع خاصی از ایمپلنت ها – صاف یا بافت دار ، گرد یا اشکی شکل ، سالین یا سیلیکونی – و همچنین گزینه هایی برای روش های جراحی را برای شما شرح خواهد داد. اطلاعات کتبی ، مانند اطلاعات مربوط به سازنده ایمپلنت را با دقت مرور کنید و نسخه هایی را برای سوابق خود نگه دارید.

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

قبل از تصمیم به انجام جراحی زیبایی سینه ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

ایمپلنت سینه از افتادگی پستان های شما جلوگیری نمی کند. جراح پلاستیک شما ممکن است علاوه بر بزرگ شدن سینه ، برای اصلاح افتادگی پستان ، جراحی لیفت پستان را نیز توصیه کند.

تضمین نمی شود که ایمپلنت های پستان ماندگاری مادام العمر داشته باشند. متوسط ​​طول عمر یک ایمپلنت حدود ۱۰ سال است. پارگی ایمپلنت یک احتمال معمول است. همچنین ، سینه های شما پیر می شوند و عواملی مانند افزایش وزن یا کاهش وزن ممکن است شکل پستان شما را تغییر دهد. این مسائل احتمالاً به جراحی بیشتری خواهد انجامید.

ماموگرافی ممکن است پیچیده تر شود. اگر ایمپلنت پستان دارید ، علاوه بر انجام ماموگرافی معمول ، به نماهای تخصصی بیشتری نیز نیاز خواهید داشت.

ایمپلنت سینه ممکن است شیردهی را مختل کند. بعضی از خانم ها پس از جراحی سینه می توانند با موفقیت دوران شیردهی را سپری کنند. با این حال ، برای برخی دیگر ، شیردهی یک چالش بزرگ است.

بیمه هزینه ایمپلنت سینه را پوشش نمی دهد. مگر اینکه از نظر پزشکی لازم باشد – مانند انجام ماستکتومی برای سرطان پستان – اما به طور کل ، جراحی زیبایی سینه تحت پوشش بیمه نیست. آمادگی این را داشته باشید تا از عهده هزینه ها ، از جمله جراحی های مربوطه یا آزمایشات تصویربرداری در آینده برآیید.

ممکن است بعد از برداشتن ایمپلنت پستان به جراحی بیشتری نیاز داشته باشید. اگر تصمیم دارید که ایمپلنت های خود را بردارید ، ممکن است به جراحی لیفت پستان یا جراحی اصلاحی دیگری برای کمک به بازسازی ظاهر پستان خود نیاز داشته باشید.

در خصوص ایمپلنت های سیلیکونی انجام غربالگری پارگی توصیه می شود. FDA مانیتورینگ معمول توسط MRI پستان را هر پنج تا شش سال یکبار پس از قرار دادن ایمپلنت سیلیکونی از حیث پارگی توصیه می کند. سپس ، هر دو تا سه سال یک بار MRI پستان توصیه می شود. سونوگرافی ممکن است یک روش غربالگری جایگزین باشد – مگر اینکه علائمی داشته باشید. با جراح پلاستیک خود در مورد نوع خاص تصویربرداری مورد نیاز برای نظارت روتین روی کاشت خود صحبت کنید.

ممکن است قبل از جراحی به ماموگرافی پایه نیاز داشته باشید. پزشک ممکن است ملاحظات دارویی خاصی را قبل از جراحی نیز تنظیم کند. به عنوان مثال ، پرهیز از مصرف آسپرین یا سایر داروهایی که می توانند خونریزی را افزایش دهند مهم است.

اگر سیگار می کشید ، جراح از شما می خواهد که برای مدتی – حدود چهار تا شش هفته – قبل و بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

با کسی قرار بگذارید که بعد از جراحی ، شما را به خانه برساند و حداقل برای اولین شب در کنار شما بماند.

در مجموع رضایت بخش بودن نتیجه این عمل تا حد زیادی به تکنیک جراحی، تبحر و تجربه جراح بستگی دارد. برای رزرو نوبت مشاوره حضوری ازدکتر فرهاد موسی زاده، بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه، می‌توانید از بخش تماس با ما اقدام نمایید. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر موسی زاده به آدرس DrMoussazadeh@ می‌توانید پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: