نوشته شده توسط : drmoussazadeh

علائم سرطان شامل چه مواردی است؟


علائم و نشانه های ناشی‌از سرطان بسته به‌قسمتی ازبدن که‌تحت تاثیر قرار گرفته است متفاوت خواهد بود. علائم سرطان سینه

برخی‌از علائم سرطان که درانواع آن مشترکند، عبارتند از:

خستگی یاخستگی مفرط که با استراحت بهتر نمیشود.
کاهش‌یا افزایش وزن بدون دلیل مشخص
مشکلات خوردن مانند احساس گرسنگی نکردن، مشکل دربلع، درد شکم یاحالت تهوع و استفراغ
تورم یاتوده درهر نقطه ازبدن
ضخیم شدن یاتوده در سینه یاسایر قسمت های بدن
درد، بخصوص جدید یابدون دلیل شناخته شده، که‌ازبین نمیرود یابدتر میشود
تغییرات پوستی مانند توده ای که خونریزی میکند یاپوسته پوسته میشود، خال جدید یاتغییر درحال، زخمی که‌بهبود نمی یابد یارنگ زرد مایل به‌پوست یاچشم (یرقان).
سرفه یاگرفتگی صدا که‌ازبین نمیرود
خونریزی یاکبودی غیرمعمول بدون دلیل مشخص
تغییر درعادات روده، مانند یبوست یااسهال، که‌ازبین نمیرود یاتغییر در ظاهر مدفوع شما
تغییرات مثانه مانند درد هنگام دفع ادرار، وجود خون‌در ادرار یانیاز به دفع ادرار بیشتر یاکمتر
تب یاتعریق شبانه
سردرد
مشکلات بینایی یاشنوایی
تغییرات دهان مانند زخم، خونریزی، درد یابی حسی

 

بیشتر بدانید:

سرطان سینه

 

گرچه شاید نام سرطان بسیار ترسناک باشد، ولی نباید در مواجهه با علائم سرطان پستان، دستپاچه شوید. فراموش نکنید که بسیاری از بیماری ها، علائم مشابه ای با یکدیگر دارند. با این وجود برای رفع هرگونه ابهام و نگرانی، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید؛ تا وضعیت شما را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد. لازم است به شما یاد آوری کنیم که، مانند تمام بیماری ها، سرطان نیز در ابتدای شکل گیری و پیش از گسترده شدن، درمانی به مراتب ساده تر خواهد داشت. دکتر فرهاد موسی زاده ، فلوشیپ سرطان سینه بهترین جراح سرطان پستان در تهران با سال ها تجربه در درمان انواع سرطان سینه آماده ارائه مشاوره به بیماران عزیز هستند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در آقایان به شرایطی اطلاق می شود که رشد یک یا هر دو سینه آقایان بزرگ تر از حد معمول خود باشد و علت عمده آن بالا رفتن وزن و عدم تعادل یا اختلالات هورمونی می باشد. آقایان به طور طبیعی پستانی مسطح و پری خیلی کوچکی در قسمت نوک و هاله اطراف سینه دارند و بافت غددی به طور مستقیم به نوک و هاله پستان محدود می شود و معمولا به صورت توده قابل لمس نمی باشد. ممکن است بزرگی سینه در مردان باعث آزردگی و کاهش اعتماد به نفس شان گردد آقایان می توانند با انجام عمل ژنیکوماستی که نوعی جراحی سینه در مردان است ، حجم سینه خود را کاهش داده و قفسه سینه ای صاف تری داشته باشند

 

نحوه عمل ژنیکوماستی به چه صورت می باشد ؟

عمل ژنیکوماستی تحت بیهوشی و در برخی موارد با بی حسی موضعی قابل انجام است و طی 1 الی 2 ساعت به طول خواهد انجامید. جراح فوق تخصص پلاستیک برش کوچکی را به سمت زیر بغل بیمار ایجاد خواهد کرد و با وارد کردن یک کانول و انجام عمل ساکشن چربی را از بدن فرد خارج خواهد نمود. بعد از اتمام عمل ژنیکوماستی داشتن مقداری تورم و کبودی طبیعی می باشد و بیمار ممکن است مقداری درد و ناراحتی هم داشته باشد و این ناراحتی با تجویز داروهای کنترل شده توسط جراح فوق تخصص قابل تسکین خواهد بود. نتیجه نهایی عمل ژنیکوماستی بعد از چندین ماه پس از فروکش کردن تورم سینه قابل مشاهده است اگرچه که نتیجه بعد از جراحی سینه تا حدی قابل مشاهده خواهد بود.

 

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی آقایانی هستند که دارای سلامتی کامل باشند و بزرگی سینه آن ها بر اثر عوارض مصرف داروی خاصی نباشد. آقایان ابتدا باید به یک وزن پایدار رسیده باشند و رشد سینه هایشان تثبیت شده باشد بعد برای عمل ژنیکوماستی مراجعه نمایند.

 

علت بزرگ شدن سینه سمت راست مردان

 


کمبود تستوسترون و ژنیکوماستی از عارضه های شایع در میان مردان هستند که می توانند کیفیت زندگی زناشویی و روابط اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند. روش های درمان متعددی برای بزرگ شدن سینه در مردان وجود دارد. صحبت در خصوص گزینه های درمان با متخصص جراحی پستان می تواند به انتخاب بهترین و کم عارضه ترین روش کمک کند. علاوه بر این، بهتر است در خصوص دغدغه ها و نگرانی های خود با یک درمانگر صحبت کنید. یک گروه حمایتی از مردان دیگری که با عارضه ژنیکوماستی دست و پنجه نرم می کنند نیز می تواند به شما در کنار آمدن با شرایط بوجود آمده توسط این بیماری کمک کند. بر خلاف بسیاری از عارضه ها که درمان قطعی برای آن ها وجود ندارد ، ژنیکوماستی می تواند به راحتی درمان شود و کیفیت زندگی شما بهبود پیدا کند. دکتر فرهاد موسی زاده، متخصص و جراح پستان با سال ها سابقه در انجام انواع جراحی های درمانی و زیبایی سینه آماده پاسخ به سؤالات شما در رابطه با این عارضه و همچنین مشورت در خصوص گزینه های درمان آن است. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با کلینیک دکتر موسی زاده تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید:

فیبروآدنوم

درمان قطعی فیبروآدنوم



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

 

عبارت : علت شایع مراجعه خانمها به جراح جهت انجام عمل لیفت و کوچک کردن سینه یکی از دلایل زیر میباشد:

- سینه های بزرگ و یا شل و افتاده که از نظر فرد زیبا نیستند یا سایز آن با اندام وی تناسب ندارد

- ایجاد درد در شانه، گردن، پشت به علت سنگینی و آویزان بودن سینه

- عفونت مکرر درزیر و بین سینه ها

- گوشه گیری بعلت خجالت از حضور در اجتماع

- ایجاد شیار و لک روی شانه ها

- اختلال در فعالیت ورزشی

- فرد لباس مناسب پیدا نمیکند

این جراحی ها به روش های مختلف انجام میگیرد که جراح با توجه به تبحر و تجربه ای که دارد، مناسب ترین روش را برای هر کیس انتخاب میکند. در صورت انتخاب روش نادرست احتمال ایجاد عوارض بعد عمل افزایش می یابد.

هر فردی که کاندید انجام این عمل میشود باید قبل از عمل در مورد محدودیتهای این نوع جراحی ها و عوارض حین و بعد از عمل آگاهی کافی کسب نماید. درست ترین روش کسب این اطلاعات پرسش از جراح در زمان مشاوره است. سوال از افرادی که قبلا جراحی شده اند روش درستی برای پاسخ به سوالات نمیباشد.

 

هزینه عمل جراحی پروتز سینه

هزینه انجام عمل ماموپلاستی افزایشی یا قراردادن پروتز سینه تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع ایمپلنت و متریال مصرفی، هزینه دریافتی بیمارستان ، و میزان مهارت و تخصص پزشک قرار دارد و بسیار متغیر است. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از افراد سودجو و غیر متخصص این عمل را با استفاده از پروتزهای بی کیفیت انجام می دهند که ممکن است نتایج نامطلوب و گاهاً غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد. در نتیجه ، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه هرگز هزینه را به عنوان تنها فاکتور تصمیم گیری در نظر نگیرید، استفاده از پروتزهای دارای FDA Approved نکته مهمی است قیمت ها متاسفانه به دلیل تغییرات ارز در صورت استفاده از ابزار ها و تجهیزات پزشکی معتبر خارجی متغییر است برای دریافت مشاوره آنلاین و قیمت حدودی جراحی می توانید از بخش تماس با دکتر در منو سایت به واتس اپ دکتر موسی زاده پیام ارسال نمایید در اولین فرصت ممکن در صورتی که ایشان در حال جراحی و یا معاینه بیماران عزیز نباشند پاسخگو درخواست های آنلاین خواهند بود.

 

بیشتر بدانید:

 

بازسازی سینه

ورزش بعد از عمل ماموپلاستی



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

بهترین متخصص جراحی سرطان پستان فردی است که سال های طولانی از عمر خود را صرف تحصیل علم کرده است و پس از طی دوره پزشکی عمومی ، در مقطع جراحی عمومی تحصیل کرده و در زمینه جراحی های لاپاروسکوپی و جراحی های زیبایی و سرطان پستان تخصص کسب کرده باشد. علاوه بر دانش و تخصص، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین جراح پستان است. علاوه بر این ، متخصص جراحی پستان باید به آخرین متدهای جراحی و درمان سرطان سینه مسلط باشد و بتواند بهترین مشاوره در خصوص فرایند درمان و اتخاذ بهترین روش درمانی را به بیمار ارائه دهد و حس اطمینان خاطر را در بیمار در خصوص مؤثر بودن فرایند درمان ایجاد کند.

 

 

دکتر فرهاد موسی زاده متولد ۱۳۴۸ در تهران هستند. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در دبیرستان کمال، در سال ۱۳۶۶ در رشته پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شدند.دوران تحصیلات پزشکی عمومی در کنار اساتید برجسته ای چون دکتر علیرضا ستوده نژاد، دکتر محمد حسین داعی، دکتر پدرام نیک نفس، دکتر محمد علی امامی میبدی، دکتر محمد تقی یاسمی، دکتر بهرام یغمایی، دکتر پرویز دبیری، دکتر محسن خدا رحمی، مرحوم دکتر حسین سندگل و … در سال ۱۳۷۳ به پایان رسید و سپس تحصیلات تخصصی در رشته جراحی عمومی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ در دانشگاه علوم پزشکی ایران نزد اساتید ارجمند جراحی چون دکتر بهزاد نخعی، دکتر شهرام ناظرانی، دکتر علی جلالی، شادروان دکتر محمد علی قرائیان، دکتر داریوش راوری، دکتر مجید مشک گو، دکتر رسول عزیزی و … سپری شد. در طی دوران رزیدنتی نزد اساتید لاپاراسکوپی، دکتر فهیمی و دکتر سعیدی مطهر، جراحی کم تهاجمی (لاپاراسکوپی) را آغاز و دوره های لاپاراسکوپی پیشرفته را در مرکز جراحی لاپاروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی ایران گذراندند. از سال ۱۳۸۱ در بیمارستان دی در کنار اساتید بنام جراحی دکتر مجید زریسفی، دکتر مصطفی هاشمی، دکتر کامران نجفی، دکتر پرویز کشکولی به فعالیت مشغول بودند و از سال ۱۳۸۶ تاکنون افتخار دستیاری در زمینه جراحی سرطان و پستان نزد استاد بزرگوار جناب آقای دکتر مرتضی عطری را دارند.

 

برای اطلاعات بیشترلینک زیر کلیک کنید :

 

فلوشیپ سرطان سینه

تست سرطان سینه در منزل



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 تير 1401 | نظرات ()