نوشته شده توسط : drmoussazadeh

سینه های زنان فقط بعد از بارداری و شیردهی بزرگتر می شوند.سینه ها به طور طبیعی تا 4 سال پس از اولین دوره زن رشد می کنند.سینه سمت چپ بزرگتر از راست است. در حالی که به نظر می رسد هر دو یک اندازه باشند.اندازه سینه در کل زندگی یک زن تقریبا 6 برابر تغییر می کند و تا حدودی اندازه سینه به نوع سوتین های که زن استفاده می کند بستگی دارد. مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را که در 3500 سال پیش در مورد پاپیروس ثبت شد، شناسایی کردند.راهکارهای افزایش اندازه سینه در خانه استفاده از ماساژ دادن، تمرینات بزرگ کردن سینه و مصرف غذاهایی است که باعث بزرگتر شدن آن می شوند.می توان اندازه سینه های خود را به طور طبیعی افزایش داد. بهترین روش برای افزایش سایز و حجم سینه و باسن بدون عمل جراحی


 

انواع روش های جراحی بزرگ کردن سینه
 

برای بزرگ کردن سینه روش های مختلفی وجود دارد. یک پزشک متخصص بر اساس شرایط جسمانی و سابقه پزشکی بیمار بهترین روش را برای او انتخاب می کند. برخی از رایج ترین روش های بزرگ کردن و فرم دهی سینه عبارت اند از:

 تزریق ژل به سینه (توصیه نمی شود)
استفاده از پروتز سینه
 تزریق چربی به سینه (توصیه نمی شود)
 لیفت سینه در صورت کافی بودن بافت سینه
هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما اگر توسط بهترین متخصص پستان انجام گیرند، عوارض آن ها به حداقل خواهد رسید. از بین این روش ها بهترین نوع عمل بزرگ کردن سینه و فرم دهی آن، استفاده از پروتز سینه است. اکثر پزشکان متخصص پستان مانند دکتر فرهاد موسی زاده روش بزرگ کردن سینه با پروتز سینه را برای علاقمندان توصیه می کنند. متخصص پستان در تهران

 

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر کلیک کنید:

 

https://drmoussazadeh.com/blog/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

 

تزریق چربی به سینه در چه مواردی مفید است؟

علی رغم همه آسیب ها و مضرات ناشی از بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به سینه، در موارد محدودی می توان از این روش استفاده نمود. برای مثال، افرادی که در اثر جراحی ماستکتومی و پرتو درمانی کیفیت پوست خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق چربی به سینه زیر نظر یک پزشک جراح مطمئن، پوست سینه خود را ترمیم نمایند. این روش معمولا در افرادی که قصد انجام جراحی بازسازی پستان دارند، جراحی مفیدی به حساب می آید.

همچنین، گاهی ممکن است افراد بعد از جراحی بازسازی پستان، در برخی نواحی تغییر شکل هایی داشته باشند. در این گونه افراد نیز یک پزشک جراح مجرب از روش تزریق چربی به سینه استفاده می کند تا تغییر شکل سینه ها را جبران نموده و فرمی مناسب برای سینه ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

آیا عمل ماموپلاستی درد دارد؟

درد عمل ماموپلاستی یک از افسانه های اغراق شده درباره این عمل است که می تواند فرد مناسب برای کوچک کردن سینه را منصرف کند. عمل ماموپلاستی یک جراحی حساس و دقیق است که انجام آن به دست دکتر ماموپلاستی خوب و ماهر، آسیب و عوارض این عمل را به حداقل می رساند. جراحی کوچک کردن سینه به صورت بیهوشی عمومی انجام می‌ شود و فرد در حین عمل کاملا بیهوش است و هیچ دردی احساس نمی کند. چون ماموپلاستی عملی تهاجمی است و با برش بافت و پوست فرد همراه است امکان بی حسی موضعی وجود ندارد. بنابراین در کلیه مراحل ماموپلاستی فرد بیهوش بوده و بعد از به هوش آمدن هم تحت مسکن های موثر بوده و کاملا راحت خواهد بود. ماموگرافی

مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی

انجام مراقبت های لازم پس از انجام عمل ماموپلاستی ، تأثیر بسزایی در کسب نتیجه مطلوب و کاهش دوران نقاهت و عوارض احتمالی این عمل جراحی دارد. پس از عمل زیبایی سینه ، به توصیه های پزشک خود توجه کنید. رعایت موارد زیر می تواند به شما در طی موفقیت آمیز دوران نقاهت کمک بسیاری کند:

پس از جراحی، سینه ها توسط بانداژ و سوتین های مخصوص جراحی پانسمان می شوند. سعی کنید در روزهای اول پس از عمل، محل زخم را ضد عفونی کنید و پانسمان های خود را به طور مداوم تعویض کنید.

در صورتی که پس از عمل با مشکلاتی از قبیل تب و لرز، قرمزی و التهاب غیر طبیعی و یا خونریزی مواجه شدید ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

برای پیشگیری از عفونت محل زخم ، آنتی بیوتیک های تجویز شده را طبق برنامه و به طور منظم مصرف کنید. در صورت احساس درد در ناحیه پستان می توانید از مسکن های رایج برای تسکین درد خود استفاده کنید.

تا شش هفته پس از جراحی از انجام فعالیت های سنگین مانند حمل اجسام سنگین ، ورزش و رانندگی طولانی خودداری کنید.

پس از برداشتن پانسمان ها توسط پزشک در معاینه اول پس از جراحی، باید در چهار هفته اول ، به صورت مداوم و 24 ساعته از سوتین های طبی مخصوص حتی در هنگام خواب استفاده کنید.

تا شش هفته پس از جراحی ، از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

برای کاهش تورم و آب میان بافتی پس از جراحی زیبایی سینه سعی کنید از مصرف غذاهای شور پرهیز کنید و تا حد ممکن مایعات بیشتری مصرف نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماموپلاستی روی لینک زیر کلیک کنید

https://drmoussazadeh.com/mammoplastic-surgery-a-breast-cosmetic-surgery/

جراحی زیبایی پستان یا به اصطلاح ماموپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی رایج در کشورمان است که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ممکن است در خصوص انجام یا عدم انجام این عمل زیبایی نظرات ضد و نقیضی از اطرافیان خود شنیده باشید اما به خاطر داشته باشید که افراد صرفاً تجربیات شخصی خود را بازگو می کنند و هیچ چیز جای مشورت با یک جراح و متخصص با سابقه و توانمند پستان را نمی گیرد. دکتر فرهاد موسی زاده متخصص پستان در تهران با بیش از پانزده سال سابقه در انجام انواع عمل های زیبایی پستان و عمل های جراحی درمان سرطان پستان آماده کمک و ارائه مشاوره به شما عزیزان است. برای آگاهی بیشتر در خصوص این عمل و مشاهده عکس های قبل و بعد از ماموپلاستی در بیماران قبلی می توانید به صفحه دکتر موسی زاده در اینستاگرام مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

پستان ها از حساس ترین نقاط در بدن خانم ها هستند که به دلیل شیوع سرطان سینه توجه بیشتری به آنها میشود اما هر علامتی در پستان ها نشانه خطر نیست. شکایت زنان درمورد پستان در گونه ها و اندازه های مختلف می باشد. غده ها، درد و سایر وضعیت های غیرعادی تمامی زنان را یک یا چند بار تحت تاثیر و اذیت قرار داده است. داشتن برخی از نگرانی ها امری عادی می باشد. آموزش های ارائه شده درمورد سرطان پرستان، علت اصلی برخی از شکایت – اما نه همیشه- مربوط به پستان می باشند.

در ادامه این بخش مهم از سلامت نمناک چند نگرانی اصلی مربوط به پستان که جزو شکایات اصلی بیماران می باشند، مورد بررسی قرار گرفته اند این موارد می توانند نشان دهنده سرطان پستان و گاهی اوقات نیز نمادی از حالات غیرسرطانی باشند گاهی اوقات بیان تفاوت امکان پذیر بوده ، اما اغلب اوقات بدون ارزیابی تشخیصی ممکن نمی باشد بنابراین، در صورتی که یکی از علائم زیر را مشاهده نمودید، با پزشک خود مشورت کنید.

 

آیا جوش قرمز روی سینه خطرناک است

 

نشانه های نگران کننده روی پستان

فراموش نکنید که هر تغییری هم نشانه خطر و نگرانی نیست .

1. غده:

در واقع، نه تنها در صورت مشاهده غده، بلکه در صورت حس هرگونه تغییری در بافت پستان باید به پزشک خود مراجعه نمایید.

بهترین زمان برای بررسی پستان ها پایان دوره قاعدگی می باشد، چرا که در این زمان، پستان ها دارای ورم و درد هستند. هنگام معاینه پستان ها، به دنبال چیزی سفت که متعلق به پستان نیست، باشید. این غذه همانند نخود یا لوبیای یخ زده یا حتی نرم تر و یا همانند سنگ مرمر سفت تر، می باشند.

2. درد:

اغلب زنان گاهی اوقات دردهای ناگهانی در سینه خود حس می نمایند. اینگونه دردها معمولا نشانه ای از سرطان نمی باشند.این امر به ویژه در دوران یائسگی به دلیل تغییرات هورمنی عادی و رایج می باشد، و گاهی اوقات نیز ناشی از درمان های هورمنی است. در برخی از زنان، این درد با مصرف کافئین افزایش می یابد. به ویژه در زنان مسن، هنگامیکه این درد در یک نقطه متمرکز شده باشد، تصویربرداری به منظور تشخیص امری ضروری است. به ندرت چنین علائمی، نشان دهنده سرطان می باشد.

 

آیا جوش و نقاط قرمز روی سینه خطرناک است؟

طبق نظر دکتر فرهاد موسی زاده ایجاد جوش و دانه‌های قرمز بر روی پستان در بسیاری از مواقع نگران‌کننده نیست و در برخی از موارد هم ممکن است از یک بیماری تهاجمی مثل سرطان سینه خبر دهد. بنابراین لازم است تا علائم دیگری که همراه با جوش‌های قرمز بر روی پستان ایجاد می‌شود، بررسی شوند.

 

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

جوش‌های سینه اگر نشانه‌ای از گزش حشرات و یا واکنش آلرژیک باشد، با داروهای خانگی قابل درمان است. اما در مواردی که نقاط قرمز و جوش‌ها با علائم دیگری از جمله ایجاد توده، خروج ترشحات زردرنگ و خونی، احساس درد شدید در سینه همراه است، باید به پزشک مراجعه کنید.

طبق گفته دکتر فرهاد موسی زاده یکی از بهترین متخصص پستان در تهران ، باید قبل از بروز هرگونه مشکل و خطر جدی، بیماری را تشخیص دهید و درمان کنید. حتی در مواردی هم که این جوش‌ها نشانه بیماری سرطان هستند، اگر به موقع تشخیص داده شوند، قابل درمان هستند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()