نوشته شده توسط : drmoussazadeh

بهترین متخصص پستان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین متخصص پستان باید ویژگی های مشخصی داشته باشد. مهم ترین نکته این است که باید در زمینه انجام انواع جراحی های پستان ( چه زیبایی و چه درمانی ) تجربه بالایی داشته باشد. به بیان دیگر تعداد زیادی جراحی انجام داده باشد. از سوی دیگر متخصص پستان خوب از بروزترین دستگاه ها و تکنیک ها برای انجام جراحی بهره می برد. با مسائل پزشکی روز آشنایی دارد و می داند که چه روشی بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. در این مقاله در دو بخش به جراحی های پستان به منظور درمانی و زیبایی پرداخته ایم.

 

درباره سرطان پستان

سرطان پستان ، رایج ترین نوع سرطان و یکی از علل شایع مرگ و میر زنان در سراسر دنیاست. این سرطان در نتیجه تغییر و اختلال در سلول های بافت پستان رخ می دهد و با توجه به گرید بندی و شدت درگیری بیمار می تواند عوارض و علائم مختلفی داشته باشد. عوامل زیادی می توانند سبب ابتلای یک فرد به سرطان پستان شوند که از این دلایل می توان به عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی، پرتودرمانی و قرار گرفتن در معرض اشعه های خطرناک، و همچنین سبک زندگی ناسالم اشاره کرد. اصلی ترین علامت سرطان پستان، تشخیص یا لمس توده یا توده های منسجم در بافت پستان است که در موارد پیشرفته به راحتی توسط متخصص سرطان پستان تشخیص است. در کنار آن، در برخی از موارد مبتلا به این عارضه ترشح مایع و گاهاً خون از نوک پستان ها مشاهده می شود. سرطان پستان در موارد متاستاز یا مراحل بسیار پیشرفته می تواند سبب بروز علائمی چون درد استخوان، ورم غدد لنفاوی، تنگی نفس و زردی شود.

متخصص پستان در تهران

جراح سرطان پستان

افرادی که به سرطان پستان مبتلا می شوند، به یک متخصص سرطان پستان ارجاع داده می شوند. جراح سرطان پستان با توجه به میزان درگیری پستان ها، از تکنیک های مختلف جراحی بهره می برد. در برخی موارد می توان تنها با برش اندکی از بافت پستان، به درمان سرطان پستان کمک کرد. ولی در برخی موارد نیاز است که تمامی بافت پستان و غدد لنفاوی تخلیه شوند. جراحی سرطان پستان می تواند به روش های مختلفی انجام گیرد. برای مثال در برخی موارد، سرطان تنها در نوک سینه هاست که می توان با جراحی مناسب، با حفظ بافت پستان، برش تنها در نوک سینه ها ایجاد شود. در برخی موارد سرطان پستان به غدد لنفاوی نرسیده اند و تنها بخشی از پستان و یا حتی یک پستان را درگیر کرده است که می توان برش بخشی از پستان را انجام داد. ولی در مواردی که سرطان پستان تمام بافت پستان ها را درگیر کرده است، نیاز است که کل بافت سینه ها تخلیه شود و در صورت لزوم غدد لنفاوی هم تخلیه گردند. به همین منظور است که پزشکان توصیه بر این دارند که معاینه پستان ها در منزل و در فواصل زمانی مشخص انجام گیرد. هرچه سرطان پستان سریع تر تشخیص داده شود می توان به درمان امیدوارتر بود.

بعد از جراحی سرطان پستان، نوبت به انجام شیمی درمانی و پرتودرمانی می رسد که با توصیه پزشک انجام می گیرد. به این ترتیب پروسه درمانی تکمیل می شود.

بهترین جراح ماموپلاستی

این روزها دیگر سرطان پستان یک بیماری ناشناخته نیست و روش های جدیدی برای درمان آن کشف شده است که عوارض کمتری به همراه دارند و می توانند در کنار تأثیر بالا، زیبایی و اعتماد به نفس را در بیماران حفظ کنند. البته آگاهی در مورد این بیماری و تلاش در تشخیص به موقع سرطان در مراحل اولیه هنوز مهم ترین عامل در درمان قطعی این بیماری است. یکی از مهمترین عوامل در درمان مؤثر سرطان سینه، انتخاب بهترین متخصص جراحی سرطان پستان است. فردی که در طول فرایند درمان شما را همراهی کند و با ارائه مشاوره دقیق و تخصصی، خیال شما را از بابت تأثیرگذاری اقدامات درمانی راحت کند.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

دکتر فرهاد موسی زاده ، یکی از بهترین متخصصین جراحی پستان می باشند. ایشان فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1384 و دارای مدرک فلوشیپ تخصصی از دانشگاه تورنتو کانادا هستند. در طول مدت پانزده سال فعالیت تخصصی در زمینه جراحی های داخلی، جراحی زیبایی پستان و جراحی سرطان پستان، دکتر موسی زاده با موارد متعددی از بیماران مختلف روبرو شده اند و تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده اند. برای دریافت مشاوره و آگاهی از روش های نوین درمان سرطان پستان می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر موسی زاده مراجعه کنید و یا با مطب ایشان تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

جراحی پروتز سینه در تهران

همیشه خانم ها برای داشتن هیکلی خوش فرم تر و جذاب تر بسیار تلاش می کردند و به دنبال روش های مختلفی برای رسیدن به این ایده آل بودند تا به واسطه آن اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. یکی از این روش ها، انجام جراحی پروتز سینه در تهران است که می تواند جذابیت را در بانوان دو چندان کند. گاهی بر اثر افزایش سن در خانم ها و یا عوامل دیگری مانند بارداری و شیردهی، سینه ها دچار افتادگی و عدم تقارن می شود و یا حتی در برخی دیگر به دلایل ارثی بافت ماهیچه ای کمی در این ناحیه دارند، از این رو به دنبال روشی کم خطر برای افزایش سایز سینه خود و یا اصلاح فرم آن را هستند.

 

 

 

هزینه عمل پروتز سینه در تهران چقدر است؟

قیمت پروتز سینه مانند سایر جراحی ها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: هزینه بیهوشی، تجهیزات بیمارستان و جراحی، آزمایشات تجویز شده توسط پزشک، داروهای تجویز شده و دستمزد جراح و…..

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

مهارت و تجربه بهترین جراح سینه

اگر افرادی که متقاضی انجام روش زیبایی پروتز سینه هستند قبل از انجام این جراحی در مورد دکتر و جراح مد نظر خود همچنین در رابطه با چگونگی انجام عمل پروتز سینه تحقیق کنند به طور حتم نتایج بهتری را از عمل خود به دست خواهند آورد زیرا با مشاهده نمونه کار های دکتر ورضایت مراجعه کنندگان قبلی عمل‌های زیبایی ارائه عکس، فیلم و ویدیو لایو و زنده از جراحی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.در نتیجه مشاهده نمونه کارهای متعدد یکی دیگر از نشانه‌های بهترین دکتر جراحی سینه است. پزشکی که مرتب با بیماران خود در ارتباط است و از روند جراحی و درمان مراجعان خود تصاویر و ویدیو زنده منتشر می‌کند، در واقع مهارت و اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد. در این زمینه سلیقه مراجعه کنندگان یه امر کاملا متفاوت و متغیر است شاید یک مراجعه کننده از یک حالت و فرم سینه جراحی قبلی رضایت نداشته باشد و این را بیان کنند که این جراح زیبایی اصلا در این زمینه تجربه ندارد. باید بیان کنیم که خیر، به این صورت نیست، جراحی زیبایی برای هر فرد معیار های متفاوت و متغیری را دارد که باید شما قبل از مراجعه به دکتر و آماده شدن برای جراحی باید یک جلسه معاینه و مشاوره را با پزشک خود انجام دهید تا به نتیجه برسید که چه فرمی را مد نظر دارید. در واقع باید توجه کنید که تا حدی درک ما از زیبایی، نسبی و سلیقه‌ای است.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

اگر شما برای انجام این جراحی زیبایی نزد یک پزشک مجرب و متبحر مراجعه کنید باید به این نتیجه برسید که هر عمل جراحی زیبایی باید به رعایت اصول دانش زیبایی‌شناسی و تناسب اندام، شرایط بدنی و خصوصی هر بیمار، خواست ذهنی و انتظار هر فرد از عمل خود و دیگر شرایط نیز توجه کند. انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح آن هم بدون داشتن نمونه جراحی‌های قابل قبول و رضایتمندانه، کار ساده‌ای نیست! بهترین دکتر جراح سینه بدون شک تعداد زیادی از جراحی‌های مشابه را به صورت موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب‌های کاربری پزشک در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت او، نمونه جراحی‌ها و نیز نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. عضویت در انجمن‌های تخصصی مرتبط، گواهینامه‌ها، داشتن بیمارانی از خارج کشور و… همگی دال بر توانمندی پزشک است.

بهترین متخصص سرطان پستان

پروتز سینه چقدر ماندگاری دارد؟

پروتز های سینه که امروز مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به صورت طولانی مدت استفاده شوند. این پروتز ها مشکلی برای فرد ایجاد نمی کنند که نیاز به تعویض داشته باشند. ولی در گذشته پروتز ها تاریخ انقضا داشتند و بعد از مدت زمان مشخصی باید تخلیه و تعویض می شدند. برخی زنان ممکن است که بعد از 10 سال نیاز به جراحی داشته باشند و این مورد به دلیل ایجاد مشکلی مربوط به پروتز است که نیاز به تعویض آن را ایجاد می کند.

بهترین جراحان پروتز سینه در تهران

انتخاب بهترین جراح در این زمینه یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به نتیجه عالی از این جراحی زیبایی است. یک جراح خوب در تهران کسی است که سلامت بیمار خود را در اولویت قرار می دهد و بعد از آن به ظاهر و زیبایی توجه می کند. بیمار می تواند با جراحی نزد یک پزشک با سابقه و ماهر در این زمینه بدون هیچ استرسی عمل خود را انجام دهد و به نتیجه مطلوب از آن دست یابد. پزشکان بسیاری هستند که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند، به همین دلیل پیدا کردن یک جراح حاذق کاری دشوار وزمان بر است. ما در ادامه مطلب لیستی از بهترین جراحان پروتز سینه در تهران آورده ایم و بیوگرافی مختصری از آنان را نیز بیان نموده ایم.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

تغذیه مناسب افرادی که شیمی درمانی میشوند

شیمی درمانی یکی از رایج ترین درمان ها در بیماران سرطانی است که از ترکیبی از داروهای مختلف برای مقابله با سلول های سرطانی فرد استفاده میشود. شیمی درمانی میتواند عوارضی نظیر خشکی دهان، تغییر در حس چشایی و کاهش قدرت چشایی بیمار، تهوع، استفراغ و خستگی در بیمار ایجاد کند که هرکدام از این عوارض میتواند غذا خوردن را برای بیمار بسیار عذاب آور کنند. عادت های غذایی مناسب در بیماران تحت درمان با شیمی درمانی میتواند تا حدود زیادی از بروز این عوارض در این بیماران جلوگیری میکند، هدف از نوشتن این متن ارائه نکاتی است تا از بروز این عوارض تا حد امکان جلوگیری کنیم.

تغذیه در شیمی درمانی

 

عوارض بعد از شیمی درمانی

دوره شیمی درمانی برای هرکس ممکن است متفاوت سپری شود و این به قوای اولیه فرد، میزان پیشرفت سرطان و نوع سرطان بستگی دارد؛ اما چیزی که برای همه افراد صادق است، دشواری این دوره به دلیل عوارض بعد از شیمی درمانی است که سبب می‌شود افراد از نظر جسمی ضعیف و آسیب‌پذیر شوند. علائم شایع شامل عوارض بعد از شیمی درمانی در خون، پوست و دستگاه گوارش است. یکی از عوارض شایع استخوان درد بعد از شیمی درمانی است که می‌تواند در تولید انواع سلول‌های خونی اختلال ایجاد کند. در اثر شیمی درمانی میزان گلبول‌های سفید خون و پلاکت‌ها کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل افراد متحمل سختی‌هایی می‌شوند که به دلیل کاهش سیستم ایمنی بدن است و عوارضی همچون عدم توانایی در جلوگیری از بروز عفونت و ناتوانی در لخته‌سازی خون را در پی دارد. همچنین با توجه به آسیبی که به مغز استخوان وارد می‌شود، احتمال کم‌خونی بعد از شیمی درمانی بالاست. ریزش مو و ایجاد کبودی و خونریزی در سطح پوست، از علائم شایع دیگر است. دستگاه گوارش نیز می‌تواند علائم متفاوتی را از خود بروز دهد. شایع‌ترین عارضه‌ی بعد از شیمی درمانی، تهوع است؛ همچنین اسهال، یبوست و بی‌اشتهایی از سایر علائم دستگاه گوارش هستند.

از سایر عوارض بعد از شیمی درمانی می‌توان به تب، خستگی، خشکی و زخم دهان، کاهش وزن، درد نوروپاتی، اختلال در حافظه، بی‌خوابی، مشکلات باروری و مشکلات جنسی اشاره کرد. در این دوره می‌توان با مشورت با یک متخصص تغذیه و دریافت رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی، می‌توان از شدت این علایم کم کرد و سریع‌تر این سختی‌ها را پشت سر گذاشت.

درمان سرطان سینه

اصول تغذیه در شیمی درمانی

چنانچه بیماران سرطانی با یک متخصص تغذیه مشورت نمایند، انواع رژیم های شیمی درمانی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که برای کاهش عوارض بعد از شیمی درمانی به آن‌ها کمک می‌کند. نکاتی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم برای بهبود وضعیت بیماران سرطانی مشترک است و از زبان یک متخصص تغذیه برای رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی گفته شده است.

  • اصول تغذیه در شیمی درمانی به خصوص در سرطان سینه، مربوط به مصرف سبزیجات خام و میوه است. بعد از شیمی درمانی از مصرف سبزیجاتی که به‌طور صحیح گندزدایی نشده‌اند، باید پرهیز کرد. همچنین چنانچه تعداد گلبول فردی کمتر از ۵۰۰ است، نباید به هیچ‌وجه از سبزیجات خام و میوه مصرف کند.
  • با انجام شیمی درمانی، به‌خصوص در سرطان روده، به طور معمول باکتری‌های فلور نرمال موجود در دستگاه گوارش از بین می‌روند و یا تعداد آن‌ها بسیار کم می‌شود. به همین دلیل بهتر است بیمار در این دوران از مواد پروبیوتیک استفاده کند تا التهاب، مشکلات گوارشی و همچنین تهوع او بهبود پیدا کند.
  • یکی از مسائل مهم در انواع رژیم های شیمی درمانی استفاده از میوه‌های دارای آنتی اکسیدان است؛ یعنی مصرف میوه‌های قرمز، بنفش و نارنجی باید افزایش یابد.
  • بهتر است با توجه به عوارض بعد از شیمی درمانی افراد از مصرف غذاها و نوشیدنی‌های دارای کافئین خودداری کنند و حتی چای سبز را جایگزین چای سیاه نمایند.
  • یکی از عوارض بعد از شیمی درمانی در بیماران سرطانی، تغییر سطح هورمون‌های خون است. به همین دلیل افراد باید نه‌تنها تحت نظر پزشک، آزمایش‌های مداوم انجام دهند؛ بلکه از مصرف مواد غذایی دارای فیتواستروژن همچون سویا، شیرین بیان، شنبلیله، کنجد، سبوس گندم و نعنا خودداری کنند.
  • با توجه به کاهش گلبول‌های خون، این افراد نیازمند مصرف پروتئین بیشتر هستند و بهتر است این پروتئین را بیشتر در مواد غذای گیاهی مصرف کنند؛ اما استفاده از پروتئین حیوانی نیز اشکالی ندارد.
  • یکی از نکات مهم در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی، اجتناب از مصرف غذاهای دارای چربی زیاد، نشاسته و نمک است. به همین دلیل بهتر است بیمار، مصرف فست فود را به یک‌بار در ماه کاهش دهد. نان سفید نیز در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی منع مصرف دارد.
  • فلفل دلمه‌ای، زردچوبه، انواع کلم، چغندر، لبو و هویج از سبزیجاتی هستند که دارای آنتی‌اکسیدان فراوان بوده و همچون چای سبز، مصرف آن‌ها در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی توصیه می‌شود.
  • در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی باید از مصرف گوشت خام و همچنین تخم مرغ خام پرهیز نمود؛ تخم مرغ باید به صورت کامل پخته شود.

فردی که دچار سرطان می شود باید بداند که در طول روندهای مختلف درمان شامل پرتودرمانی، جراحی و شیمی درمانی ، رعایت رژیم غذایی و توصیه های تغذیه ای می تواند تا حد زیادی به روی فرایند درمان و کاهش عوارض ناشی از آن تأثیر گذار باشد. بنابراین، توصیه می شود از جراح خود بخواهید شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع دهد تا توصیه های غذایی لازم در طول فرایند درمان را به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرطان پستان، جراحی سرطان سینه و سایر روش های درمانی و موارد مرتبط با آن می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر موسی زاده ، متخصص جراحی پستان با آدرس @Drmoussazadeh مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()