نوشته شده توسط : drmoussazadeh

بیماری‌های تیروئیدی می‌توانند بر طیف گسترده‌ای از عملکردهای بدن از جمله شنوایی تاثیر بگذارند. تعداد زیادی از مبتلایان به بیماری‌های مربوط به غده تیروئید از بیماری خود آگاه نیستند! چون بیشتر اوقات علائم بیماری‌های مرتبط با غده تیروئید، مانند: تغییرات وزن، سردرد، خستگی و افسردگی با سایر مشکلات پزشکی- بهداشتی اشتباه گرفته می‌شوند.

سلامت تیروئید چه تاثیری بر عملکرد سایر اعضا و ارگان‌های بدن دارد؟
غده تیروئید وظیفه تنظیم متابولیسم بدن را بر عهده دارد؛ بنابراین، هر گونه اختلال تیروئید می‌تواند بر عملکرد کلی بدن، مانند سطح انرژی و کارکرد قلب تاثیر بگذارد.

قبل از بررسی تاثیر بیماری‌های تیروئیدی بر شنوایی و عملکرد گوش، شایع‌ترین بیماری‌های مربوط به غده تیروئید را به طور خلاصه مرور می‌کنیم.

کم‌ کاری تیروئید

هیپرتیروئیدی (پرکاری تیروئید)

وقتی غده تیروئید بیش از حد نرمال هورمون تیروکسین تولید می‌کند، ما دچار بیماری پرکاری تیروئید هستیم. علائم هیپرتیروئیدیسم عبارتند از: تحریک‌پذیری، عصبی بودن، ضعف عضلانی، کاهش وزن بدون  دلیل، اختلالات خواب، مشکلات بینایی و تحریک چشم.

پر کاری تیروئید

هیپوتیروئیدی (کم کاری تیروئید)

زمانی که تیروئید ما به اندازه کافی هورمون تیروکسین تولید نکند، به بیماری هیپوتیروئیدی مبتلا هستیم. این نوع مشکل تیروئیدی می‌تواند خستگی، افسردگی، فراموشی و افزایش وزن را به دنبال داشته باشد.

اختلالات غدد پاراتیروئید

سرطان تیروئید

زمانی که سلول‌های غده تیروئید به سرعت تقسیم می‌شوند و رشد بی‌رویه‌ای دارند، تومورهای سرطانی در بافت غده تیروئید ما به وجود می‌آید. سرطان تیروئید نسبت به سایر سرطان‌ها کمتر رخ می‌دهد. خوشبختانه، این نوع سرطان به درمان‌هایی مثل جراحی یا پرتو درمانی به خوبی پاسخ می‌دهد و تا حد زیادی قابل درمان است.

آیا مشکلات گوش با بیماری‌های تیروئیدی ارتباط دارد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم: بله، کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید با کاهش شنوایی در ارتباط هستند. تحقیقات در مورد تاثیر بیماری‌های تیروئیدی بر سلامت گوش ادامه دارد؛ اما نتایجی که تاکنون به دست آمده؛ نشان می‌دهد که ارتباط بین بیماری‌های تیروئیدی و بعضی دیگر از بیماری‌ها در کاهش شنوایی، وزوز گوش و عدم تعادل تاثیر می‌گذارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

زمانی که غده تیروئید دچار التهاب شود، هورمون تیروئید بیش از حد نرمال در غده تیروئید انباشته شده و وارد جریان خون می‌شود. التهاب نیمه حاد زمانی رخ می‌دهد که بیمار در بخش غده تیروئید احساس درد داشته باشد. تیروئید انواع متفاوتی دارد، گاهی بدون علامت رشد می‌کند و گاهی علائمی واضح دارد. برخی از بانوان نیز پس از زایمان دچار اختلال در ترشح هورمون تیروئید می‌شوند.

بیماری تیروئید به صورت کلی دو حالت پرکاری تیروئید و کم کاری تیروئید دارد. در صورتی که کم کاری تیروئید به‌وجود آید به این معناست که غده تیروئید کم‌تر از حد نرمال هورمون تیروئیدی ترشح می‌کند. در دنیا از هر ۱۰۰ نفر ۲ نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند. از آنجایی که بیشتر موارد ابتلا خفیف هستند، بیماران پیش از انجام آزمایش متوجه ابتلا نمی‌شوند و هیچ علائمی نیز در خود مشاهده نمی‌کنند.

این بیماری می‌تواند در صورت تشدید اغما و بیماری‌های قلبی را درپی داشته باشد. کم کاری تیروئید قابل درمان است و با انجام آزمایش خون شناسایی می‌شود. در این قسمت بیشتر درباره این بیماری، علائم و عوارض آن خواهید فهمید.

کم‌ کاری تیرویید

علائم کم کاری تیروئید

آن‌چه که از پرکاری تیروئید تاکنون شنیده‌اید برعکس کنید، نشانه‌ها و علائمی خواهند بود که یک بیمار مبتلا به کم کاری تیروئید خواهد داشت. مهم‌ترین علامت و نشانه این است که برخلاف پرکاری تیروئید سطح ترشح هورمون تیروئید پایین آمده و واکنش‌های شیمیایی مرتبط با متابولیسم بدن دچار اختلال شده و کاهش پیدا کرده است.

در بیشتر افراد درگیر تیروئید کم کار این علائم ظاهر می‌شود:

  • کاهش آستانه تحمل نسبت به سرمای آب و هوا
  • بیمار در حرکت کردن دچار اختلال و کندی شده است
  • اشتهای طبیعی به غذاخوردن ازبین رفته است
  • پوست زبر و ضمخت شده است
  • بیمار از شکنندگی موها شکایت دارد
  • احساس خستگی و ضعف شدید حتی پس از استراحت کافی
  • کلفت شدن غیرطبیعی صدا
  • ایجاد اسپاسم و گرفتگی در عضلات
  • بروز مشکل یبوست
  • احساس خواب آلودگی در طول روز
  • کاهش سطح هوشیاری و تمرکز
  • فراموش کردن غیرعادی مسائل
  • بی‌حس شدن دست و پا
  • ورم کردن صورت و چشم
  • افزایش وزن
  • برهم خوردن سیکل قاعدگی
  • تشدید خونریزی قاعدگی
  • نازایی
  • گواتر
  • ترشح شیر از پستان

علائم فوق در تمام افراد بروز نمی‌کند و شدت و ضعف آن متفاوت خواهد بود. در هر صورت انجام آزمایش و تشخیص متخصص ضرورت دارد.

درمان کم کاری تیرویید

درمان کم کاری تیرویید پس از انجام ازمایش تیرویید معمولاً بسیار آسان است. مصرف قرص هورمون تیرویید (لووتیروکسین) یک بار در روز، (ترجیحاً در صبح) ساده‌ترین و موثر‌ترین راه درمان است. این قرص با مقادیر مختلف ارائه می‌شود، به این معنی که تقریباً همیشه دوز مناسب برای هر بیمار یافت می‌شود. اگر شما نیز تحت درمان با این دارو هستید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید، تا سطح این دارو را حداقل سالی یکبار کنترل کند.

برخی از بیماران در عرض ۱ تا ۲ هفته متوجه کاهش اندکی در علائم خود خواهند شد، اما پاسخ کامل متابولیسم بدن به درمان هورمون تیرویید اغلب به مدت یک یا دو ماه قبل از احساس بهبودی کامل بیمار، به طول می‌انجامد. مهم این است که مقدار صحیح از هورمون تیرویید مصرف گردد. اگر این مقدار کافی نباشد، ممکن است خستگی مفرط و یا برخی از سایر علائم کم کاری تیرویید همچنان ادامه یابد. مصرف بیش از اندازه هورمون نیز می‌تواند موجب علائم شایع پرکاری تیرویید، از جمله عصبی بودن، تپش قلب و بی‌خوابی شود.

بعد از حدود یک ماه درمان، برای تعیین اینکه آیا دوز هورمون تیرویید بیمار مناسب بوده است، سطح این هورمون در خون بیمار اندازه گیری می‌شود. بیمار می‌تواند هورمون T4 مصنوعی را بدون هیچ خطری با داروهای دیگر مصرف کند. بیمارانی که کلستیرامین (یک ترکیب مورد استفاده برای کاهش کلسترول خون) و یا برخی از داروهای ضد تشنج مصرف می‌کنند، باید با پزشک خود در مورد تداخلات دارویی مشورت کنند. زنانی که هورمون T4 مصرف می‌کنند، هنگام باردار شدن باید اطمینان یابند که این دارو دقیقاً همان چیزی است که غده تیرویید آنها تولید می‌کند.

با این حال، آن‌ها باید تحت نظارت پزشک قرار گیرند، زیرا دوز هورمون T4 در طی بارداری، باید تنظیم شود. زیرا معمولاً هورمون‌ بیشتری برای پاسخگویی به افزایش تقاضای متابولیسم جدید مادر مورد نیاز است. مشکلات احتمالی دیگری نیز برای سایر داروها از جمله ویتامین‌های حاوی آهن وجود دارد. زنان باردار (و همه زنان و مردان مشمول این امر) که مکمل‌های آهن مصرف می‌کنند، باید در این خصوص با پزشک خود مشورت کنند. در حال حاضر سه قرص با نام تجاری “لووتیروکسین” موجود است. شما می‌توانید با پزشک یا داروساز خود در مورد قرصی که کم هزینه‌تر باشد، مشورت کنید. زیرا مطالعات اخیر نشان می‌دهد که هیچ کدام از انواع قرص‌ها از نظر قدرت تاثیر بر دیگری برتری ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

ماموگرافی چیست؟ ماموگرافی تصویربرداری از سینه با اشعه ایکس برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه است. پزشکان برای بررسی علائم اولیه سرطان سینه از ماموگرافی استفاده می‌کنند. ماموگرافی منظم بهترین آزمایشاتی است که پزشکان برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه، گاهی تا سه سال قبل از اینکه بتوان آن را احساس کرد، انجام می‌دهند.

برای انجام ماموگرافی فرد باید در مقابل دستگاه مخصوص اسکن با  اشعه ایکس بایستید. یک تکنسین سینه‌ها را روی یک صفحه پلاستیکی قرار می‌دهد و صفحه دیگر سینه را محکم از بالا فشار می‌دهد. این صفحات سینه را تا حدودی صاف می‌‌کنند و در حین عکس‌برداری آن را ثابت نگه می‌‌دارند. در این صورت ممکن است کمی فشار احساس شود. مراحل برای ایجاد نمای جانبی از سینه تکرار می‌شوند. تکنسین به چهار بار تابش اشعه ایکس نیاز دارد. گاهی برای اطمینان به عکس برداری بیشتری نیاز است. اما سوالی که بسیاری از افراد هنگام مراجعه برای ماموگرافی می‌پرسند این است که آیا اشعه ماموگرافی ضرر دارد؟ در واقع آنها می‌خواهند درباره مضرات اشعه ماموگرافی بیشتر بدانند. این مقاله با هدف پاسخگویی به بررسی سوالات فوق تالیف شده است. 

 

آیا اشعه ماموگرافی خطرناک است

 

عوارض اشعه ماموگرافی چیست؟

بسیاری از افراد بر این باورند که هنگام ماموگرافی میزان اشعه X تابیده شده بسیار بیشتر از میزان مورد انتظار است. اغلب کسانی که برای ماموگرافی مراجعه می‌کنند، تصور اشتباهی در مورد میزان اشعه دریافتی دارند و همین امر باعث می‌شود تا آنها به دلیل ترس از اثرات مضر این اشعه از انجام این نوع تصویربرداری سرباز زنند. ماموگرافی با عوارض جانبی نگران کننده و طولانی مدتی همراه نیست، زیرا در تمام مراحل فرد در معرض مقدار کمی اشعه ایکس قرار می‌گیرد. میزان تشعشع آنقدر کم است که نمی‌‌توان از فواید آزمایش زود هنگام سرطان سینه غفلت نمود. بر اساس مطالعات انجام شده میزان مرگ و میر بر اثر سرطان ایجاد شده از اشعه ایکس در ماموگرافی برای خانم های ۴۰ ساله حدود یک هفتاد هزارم است،  یعنی از هر هفتاد هزار نفر یک شخص ممکن است در معرض خطر  اشعه ماموگرافی باشد. البته با افزایش سن میزان این مرگ و میرها نیز کاهش می‌یابد.

 

میزان اشعه ماموگرافی چقدر است؟

میزان اشعه X دریافتی حین انجام یک ماموگرافی دو طرفه حدود msv 0.48 است، در حالی که میزان اشعه برای انجام یک رادیوگرافی ساده شکم، مفصل هیپ یا لگن msv 0.7، آندوسکوپی و کولونوسکوپی 4 msv، باریم انما (عکس رنگی روده) 8msv، انواع سی تی اسکن بین 2-15 msv و انواع آنژیوگرافی بین 5-15 msv  است. همانطور که مشاهده می‌شود، اشعه X دریافت شده در مثال‌های بالا بسیار بیشتر از دوز اشعه ماموگرافی است. این آمار نشان می‌دهند که افراد به راحتی و بدون کمترین نگرانی می‌توانند برای انجام اینگونه رادیوگرافی‌ها مراجعه کنند.

 

ماموگرافی و تشخیص سرطان

ماموگرافی در تشخیص زودهنگام سرطان سینه، جان انسان های زیادی را نجات داده است. گفته می شود قرار گرفتن در معرض اشعه ماموگرافی، خطر سرطان سینه را افزایش می دهد، با این حال ضرر اشعه ماموگرافی در مقایسه با احتمال 1 از 8 احتمال ابتلا به سرطان سینه، در یک دوره از زندگی یک شخص بسیار ناچیز است. پس دلیلی وجود ندارد که در رابطه با انجام ماموگرافی مردد و نگران باشید. اگر بالای 40 سال دارید، ماموگرافی سالانه انجام دهید و با این حس خوب که تأثیر مثبتی بر سلامت خود دارید خوشحال باشید.

اگر کادر درمانی مورد نظر به خوبی از میزان اشعه مورد نظر برای تصویر آگاه نباشند، دیگر نمی توان در پاسخ به سوال اما آیا اشعه ماموگرافی خطرناک است با قطعیت پاسخ منفی داد.

در کلینیک دکتر موسی زاده با استفاده از آخرین تجهیزات دنیای پزشکی و با کادری کارآزموده و توانمند در پذیرای شما هستیم. به یاد داشته باشید که کیفیت تصاویر ثبت شده از بافت پستان در تشخیص زودهنگام علائم سرطان نقش مهمی را ایفا می کنند. بنابراین همواره در انتخاب کلینیک تصویربرداری محتاطانه اقدام کنید. متخصص پستان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

ماموگرافی چیست؟ ماموگرافی تصویربرداری از سینه با اشعه ایکس برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه است. پزشکان برای بررسی علائم اولیه سرطان سینه از ماموگرافی استفاده می‌کنند. ماموگرافی منظم بهترین آزمایشاتی است که پزشکان برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه، گاهی تا سه سال قبل از اینکه بتوان آن را احساس کرد، انجام می‌دهند.

برای انجام ماموگرافی فرد باید در مقابل دستگاه مخصوص اسکن با  اشعه ایکس بایستید. یک تکنسین سینه‌ها را روی یک صفحه پلاستیکی قرار می‌دهد و صفحه دیگر سینه را محکم از بالا فشار می‌دهد. این صفحات سینه را تا حدودی صاف می‌‌کنند و در حین عکس‌برداری آن را ثابت نگه می‌‌دارند. در این صورت ممکن است کمی فشار احساس شود. مراحل برای ایجاد نمای جانبی از سینه تکرار می‌شوند. تکنسین به چهار بار تابش اشعه ایکس نیاز دارد. گاهی برای اطمینان به عکس برداری بیشتری نیاز است. اما سوالی که بسیاری از افراد هنگام مراجعه برای ماموگرافی می‌پرسند این است که آیا اشعه ماموگرافی ضرر دارد؟ در واقع آنها می‌خواهند درباره مضرات اشعه ماموگرافی بیشتر بدانند. این مقاله با هدف پاسخگویی به بررسی سوالات فوق تالیف شده است. 

 

آیا اشعه ماموگرافی خطرناک است

 

عوارض اشعه ماموگرافی چیست؟

بسیاری از افراد بر این باورند که هنگام ماموگرافی میزان اشعه X تابیده شده بسیار بیشتر از میزان مورد انتظار است. اغلب کسانی که برای ماموگرافی مراجعه می‌کنند، تصور اشتباهی در مورد میزان اشعه دریافتی دارند و همین امر باعث می‌شود تا آنها به دلیل ترس از اثرات مضر این اشعه از انجام این نوع تصویربرداری سرباز زنند. ماموگرافی با عوارض جانبی نگران کننده و طولانی مدتی همراه نیست، زیرا در تمام مراحل فرد در معرض مقدار کمی اشعه ایکس قرار می‌گیرد. میزان تشعشع آنقدر کم است که نمی‌‌توان از فواید آزمایش زود هنگام سرطان سینه غفلت نمود. بر اساس مطالعات انجام شده میزان مرگ و میر بر اثر سرطان ایجاد شده از اشعه ایکس در ماموگرافی برای خانم های ۴۰ ساله حدود یک هفتاد هزارم است،  یعنی از هر هفتاد هزار نفر یک شخص ممکن است در معرض خطر  اشعه ماموگرافی باشد. البته با افزایش سن میزان این مرگ و میرها نیز کاهش می‌یابد.

 

میزان اشعه ماموگرافی چقدر است؟

میزان اشعه X دریافتی حین انجام یک ماموگرافی دو طرفه حدود msv 0.48 است، در حالی که میزان اشعه برای انجام یک رادیوگرافی ساده شکم، مفصل هیپ یا لگن msv 0.7، آندوسکوپی و کولونوسکوپی 4 msv، باریم انما (عکس رنگی روده) 8msv، انواع سی تی اسکن بین 2-15 msv و انواع آنژیوگرافی بین 5-15 msv  است. همانطور که مشاهده می‌شود، اشعه X دریافت شده در مثال‌های بالا بسیار بیشتر از دوز اشعه ماموگرافی است. این آمار نشان می‌دهند که افراد به راحتی و بدون کمترین نگرانی می‌توانند برای انجام اینگونه رادیوگرافی‌ها مراجعه کنند.

 

ماموگرافی و تشخیص سرطان

ماموگرافی در تشخیص زودهنگام سرطان سینه، جان انسان های زیادی را نجات داده است. گفته می شود قرار گرفتن در معرض اشعه ماموگرافی، خطر سرطان سینه را افزایش می دهد، با این حال ضرر اشعه ماموگرافی در مقایسه با احتمال 1 از 8 احتمال ابتلا به سرطان سینه، در یک دوره از زندگی یک شخص بسیار ناچیز است. پس دلیلی وجود ندارد که در رابطه با انجام ماموگرافی مردد و نگران باشید. اگر بالای 40 سال دارید، ماموگرافی سالانه انجام دهید و با این حس خوب که تأثیر مثبتی بر سلامت خود دارید خوشحال باشید.

اگر کادر درمانی مورد نظر به خوبی از میزان اشعه مورد نظر برای تصویر آگاه نباشند، دیگر نمی توان در پاسخ به سوال اما آیا اشعه ماموگرافی خطرناک است با قطعیت پاسخ منفی داد.

در کلینیک دکتر موسی زاده با استفاده از آخرین تجهیزات دنیای پزشکی و با کادری کارآزموده و توانمند در پذیرای شما هستیم. به یاد داشته باشید که کیفیت تصاویر ثبت شده از بافت پستان در تشخیص زودهنگام علائم سرطان نقش مهمی را ایفا می کنند. بنابراین همواره در انتخاب کلینیک تصویربرداری محتاطانه اقدام کنید. متخصص پستان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

عمل اصلاح پستان ها به وسیله پروتز یا ایمپلنت عملی است که توسط جراح پستان و جراح پلاستیک قابل انجام است. این عمل از جراحی هایی محسوب می گردد که دارای دو جنبه زیبایی و درمانی می باشد. در مواردی مانند بازسازی پستان پس از سرطان سینه و عمل ماستکتومی می توان با توجه به نقش حیاتی پستان در بانوان این عمل را نوعی عمل درمانی دانست و حتما باید توسط بهترین جراح پستان که می شناسید انجام شود.

از دید زیبایی نیز بزرگ کردن سینه به‌ وسیله‌ی عمل پروتز پستان، یک عمل زیبایی ایمن و با حداقل تهاجم است. در یک پروسه‌ی کوتاه تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. انجام یک جلسه مشاوره با جراح پستان قبل از عمل جراحی ضروری است در این جلسه فرد معاینه شده و با توجه به سایز طبیعی پستان ها، عرض سینه، علاقه بیمار، شرایط بافت پستان و تجربه تخصصی پزشک مناسب ترین پروتز از نظر اندازه، جنس و فرم پروتز برای فرد انتخاب می گردد.

در صورتی که قصد انجام عمل ماموپلاستی افزایشی دارید ، حتماً با یک متخصص جراحی پستان مشورت کنید و در خصوص فرایند جراحی، ریسک ها و عوارض و همچنین دوران نقاهت آن اطلاعات کافی کسب کنید. در این مطلب سعی می کنیم هر آنچه لازم است درباره گذاشتن پروتز سینه بدانید را به شما توضیح دهیم.برای مشاوره آنلاین به واتساپ دکتر موسی زاده پیام متنی یا صوتی ارسال نمایید در صورتی که در حال ویزیت بیمار یا در اتاق عمل نباشند شخصا پاسخگوی شما خواهند بود

 

پروتز سینه چگونه انجام می شود؟.

این عمل با افزایش سایز سینه همراه است. این جراحی با قرار دادن ایمپلنت در زیر بافت یا عضله پستان انجام می ‏شود.باید توجه کنید که پروتزها سایز سینه را تقویت می کنند و موجب بهبود افتادگی آن نمی شود. بهترین جراح پروتز سینه در تهران

دلایل استفاده از پروتز سینه

  • برای برخی از خانم ‏ها پروتز سینه راهکاری در راستای بهبود اعتماد به نفس می ‏باشد.
  • برای برخی دیگر ترمیم سایز سینه در شرایط متفاوت پزشکی است.
  • گاهی ممکن است سینه ‏ها با یکدیگر هم اندازه نباشند و یا بر اثر تغییرات وزن و بارداری سینه ‏ها کوچک شوند در نتیجه فرد به این عمل روی می ‏آورد.

مراقبت ‏های قبل از جراحی پروتز سینه

  • ماموگرام پایه باید انجام شود.
  • یک هفته قبل از عمل از مصرف آسپیرین خودداری کنید زیرا خون‏ریزی را افزایش می ‏دهد.
  • یک ماه قبل از عمل از کشیدن سیگار پرهیز کنید.
  • احتمالا همان روز به خانه می‏ روید و به ندرت نیاز به بستری پیش می‏ آید.
  • می ‏توان از بیهوشی عمومی و یا بی ‏حسی موضعی استفاده کرد.

مراقبت ‏های بعد از جراحی پروتز سینه

  • تورم و کبودی پس از عمل طبیعی است و بعد از چند هفته بهبود می‏ یابد.
  • از گن مخصوص تا چند ماه استفاده شود.
  • تا دو هفته از فعالیت‏های ورزشی که موجب افزایش ضربان قلب و تکان‏ های شدید می‏ شوند پرهیز کنید.
  • اگر در سینه‏ ها احساس تب و سوزش داشتید احتمال بروز عفونت وجود دارد. حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.

سخن پایانی

عمل پروتز سینه یا به اصطلاح ماموپلاستی افزایشی می تواند تأثیر زیادی روی ظاهر پستان های شما داشته باشد و اعتماد به نفس و میزان رضایت از زیبایی اندام شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است در سال های پس از جراحی پروتز پستان به دلیل افزایش سن، کاهش و افزایش وزن و سایر موارد نیاز به انجام عمل های جراحی اصلاحی برای حفظ زیبایی ظاهری پستان های خود داشته باشید. سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای از این عمل زیبایی داشته باشد و برای کسب نتیجه مطلوب و حفظ ارتباط بلند مدت با پزشک خود، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت داشته باشید. متخصص پستان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | نظرات ()