نوشته شده توسط : drmoussazadeh

جذاب و خوش اندام به نظر رسیدن خواسته هر فردی است. برخی افراد از بزرگ بودن و برخی از کوچک بودن بیش از حد سینه های خود رنج می برند. متخصصین زیبایی با ارائه راه های بزرگ کردن سینه و کوچک کردن آن به شما کمک می کنند با احساس رضایت درونی در مهمانی‌ها و مجامع بدرخشید. بزرگ بودن بیش از حد سینه‌ها می‌تواند موجب مشکلات سلامتی و عاطفی در برخی زنان شود. علاوه بر این مشکلات، ممکن است فرد درد و ناراحتی‌های جسمی را تجربه کند. وزن بیش از حد بافت سینه می‌تواند زندگی فرد را مختل سازد. ناراحتی عاطفی و خودآگاهی مرتبط با داشتن سینه‌های بزرگ و نوسانی، برای بسیار از زنان به عنوان یک مسئله مهم تلقی می‌شود، درست مانند درد و ناراحتی‌های جسمی. جهت کوچک کردن سینه ها روشی به نام کاهش ماموپلاستی شناخته شده است. روش کوچک کردن سینه چربی اضافی، بافت‌های غده‌ای اضافی و پوست اضافی سینه را حذف می‌کند تا سینه را به اندازه‌ای متناسب با بدن برساند و ناراحتی‌های مربوط به بزرگ بودن سینه را کاهش دهد.

 

آیا این روش برای من مناسب است؟

جراحی کوچک کردن سینه یک فرایند بسیار شخصی است و شما باید آن را برای خودتان انجام دهید نه برای تحقق خواسته‌های شخصی دیگر یا برای رسیدن به تیپ یک تصویر ایده آل.

کاهش اندازه سینه برای شما یک گزینه خوب است اگر:

شما از لحاظ جسمی سالم هستید.
انتظارات واقع‌بینانه دارید.
سیگار نمی‌کشید.
از اینکه سینه‌هایتان خیلی بزرگ هستند احساس ناراحتی می‌کنید و اذیت می‌شوید.
سینه‌هایتان انجام فعالیت‌های فیزیکی را برای شما محدود کرده است.
به دلیل وزن زیاد سینه‌هایتان، درد کمر، گردن و شانه را تجربه کرده‌اید.
بند سینه‌بند شما دندانه‎های منظمی از دارد که سنگینی و نوسان سینه را کنترل می‌کند.
در زیر چین سینه، التهاب پوست دارید.
سینه‌هایتان به پایین آویزان شده و پوست را کشیده‌اند.
وقتی سینه‌بند استفاده نمی‌کنید، نوک سینه‌هایتان به زیر چین سینه می‌رسد.
به دلیل کشیده شدن پوست، آرئولا (قسمت قهوه‌ای رنگ دور سینه‌هایتان) بزرگ شده است.

 

علل انجام لیپوساکشن چیست؟

بزرگ شدن سینه‌ها اغلب در طول زمان بلوغ و همچنین بعد از بارداری، افزایش وزن در هر سنی و یا در زمان یائسگی رخ می‌دهد.
Macromastia (یکی از انواع بیماری‌های بزرگ شدن سینه) اغلب به جای هیپرتروفی غده‌ای توسط هیپرتروفی چربی ایجاد می‌شود. بسیاری از زنان به دلایل ژنتیکی سینه‌هایشان بزرگ می‌شود که اغلب به دلیل بارداری یا افزایش وزن تشدید می‌شود.
دلایل وابسته به بیماری‌های ناشی از جراحی، دارو یا درمان ازجمله عدم تقارن که از یک ماستکتومی (جراحی و برداشتن سینه یا بخشی از آن) یا لامیکتومی (جراحی و درآوردن غده‌ی سینه) منتج می‌شود.

 

سخن پایانی

جراحی زیبایی پستان یا به اصطلاح ماموپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی رایج در کشورمان است که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ممکن است در خصوص انجام یا عدم انجام این عمل زیبایی نظرات ضد و نقیضی از اطرافیان خود شنیده باشید اما به خاطر داشته باشید که افراد صرفاً تجربیات شخصی خود را بازگو می کنند و هیچ چیز جای مشورت با یک جراح و متخصص با سابقه و توانمند پستان را نمی گیرد. دکتر فرهاد موسی زاده با بیش از پانزده سال سابقه در انجام انواع عمل های زیبایی پستان و عمل های جراحی درمان سرطان پستان آماده کمک و ارائه مشاوره به شما عزیزان است. برای آگاهی بیشتر در خصوص این عمل و مشاهده عکس های قبل و بعد از ماموپلاستی در بیماران قبلی می توانید به صفحه دکتر موسی زاده در اینستاگرام مراجعه کنید.

جمع بندی

در مجموع رضایت بخش بودن نتیجه این عمل تا حد زیادی به تکنیک جراحی، تبحر و تجربه جراح بستگی دارد. برای رزرو نوبت مشاوره حضوری از دکتر فرهاد موسی زاده، بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه، می‌توانید از بخش تماس با ما اقدام نمایید. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر موسی زاده به آدرس DrMoussazadeh@ می‌توانید پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

ویدیو قبل و بعد از عمل و نمونه کار و عکس های عمل ماموپلاستی عزیزانی که مراجعه کرده‌اند هم آماده شده است. برای مشاهده این ویدیو میتوانید به مطب مراجعه کنید. به دلیل قوانین کشوری و رعایت حریم خصوصی عزیزانی که تحت جراحی قرار گرفته‌اند، امکان انتشار ویدیو‌ها در فضای مجازی وجود ندارد. لطفا درخواست  . بهترین جراح پروتز سینه در تهران

عبارت «ورم سینه بعد از عمل ماموپلاستی» استفاده نشده است. چرا که در ویس‌های مربوط به عوارض توضیح داده نشد.

عبارت عمل کوچک کردن سینه با لیزر استفاده نشده است. چرا که مبحث ماموپلاستی مربوط به جراحی باز است و توضیحاتی از سوی دکتر در باره استفاده از لیزر ارائه نشده بود. متخصص پستان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

طول عمر بیماران مبتلا به سرطان پستان

یکی از سرطان های شایع در میان خانم ها، سرطان پستان می باشد اگرچه آمار ابتلایان به این بیماری بالا رفته اما به دلیل افزایش آگاهی و اطلاعات مردم از بیماری سرطان پستان، امکان تشخیص زودتر و پیشرفت های درمانی حاصل شده و بیماران می توانند به موفقیت در درمان امید بیشتری داشته باشند.

 

علائم سرطان سینه

بیماری سرطان سینه ممکن است در مراحل ابتدایی تر هیچ نشانه و علامتی نداشته باشد اما برخی از بیماران ممکن است شاهد بروز برخی علائم شوند که به محض مشاهده نشانه های غیر عادی در سینه های خود باید به یک متخصص یا فوق تخصص جراحی پستان مراجعه کنند. این علائم شامل:

  • متورم شدن ناحیه زیربغل
  • حس کردن توده ای بدون درد در داخل بافت پستان
  • ترشحات غیرعادی از نوک پستان
  • ایجاد تغییر در شکل اندازه و پوست سینه
  • گاهی مواقع وجود درد در سینه

درمان سرطان سینه

به طور کلی درمان سرطان سینه شامل چند مرحله می باشد:

هورمون درمانی : در انواعی از سرطان پستان می توان با تجویز هورمون های استروزن و پروژسترون بیماری را کنترل کرد. از این هورمون ها نیز می توان پس از جراحی برای جلوگیری از عود مجدد بیماری نیز استفاده کرد.

پرتودرمانی : در این روش می توان با تاباندن اشعه بسیار سلول های سرطانی را از بین برد . از پرتو درمانی معمولا پس از جراحی استفاده می شود تا باقیمانده آثار سرطان از بین برود .

شیمی درمانی : در شیمی درمانی برای از بین بردن سلول های سرطانی در هر قسمت از بدن ممکن است داروها تجویز شود که از عوارض این روش می توان به تهوع، استفراغ، و ضعف بدن اشاره کرد.

جراحی : جراحی شامل برداشتن توده های سرطانی که می تواند با برداشتن تمام پستان با باقی گذاشتن پستان همراه باشد.

بیشتر بدانید:

ماموپلاستی

ماموگرافی

ماستکتومی

بهترین جراح سرطان سینه

یکی از مهمترین نکاتی که در درمان سرطان سینه اید مورد توجه قرار گیرد ، استفاده از روش های درمانی مناسب به شیوه ای است که تومورها و بافت های مجاور آن کاملاً حذف شوند و با استفاده از درمان های تکمیلی ، امکان بازگشت تومور بسیار کاهش پیدا کند. علاوه بر این، جراحی به منظور درمان این سرطان باید توسط بهترین متخصص جراحی سرطان پستان انجام شود تا ضمن مؤثر بودن نتیجه عمل در حذف تومورهای زائد، زیبایی ظاهری پستان ها حفظ شود. بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین متخصص جراحی سرطان پستان فردی است که سال های طولانی از عمر خود را صرف تحصیل علم کرده است و پس از طی دوره پزشکی عمومی ، در مقطع جراحی عمومی تحصیل کرده و در زمینه جراحی های لاپاروسکوپی و جراحی های زیبایی و سرطان پستان تخصص کسب کرده باشد. علاوه بر دانش و تخصص، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین جراح پستان است. علاوه بر این ، متخصص جراحی پستان باید به آخرین متدهای جراحی و درمان سرطان پستان مسلط باشد و بتواند بهترین مشاوره در خصوص فرایند درمان و اتخاذ بهترین روش درمانی را به بیمار ارائه دهد 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

 

علت شایع مراجعه خانم‌ها به جراح جهت انجام عمل لیفت و کوچک کردن سینه یکی از دلایل زیر می‌باشد:

- سینه‌های بزرگ و یا شل و افتاده که از نظر فرد زیبا نیستند یا سایز آن با اندام وی تناسب ندارد

- ایجاد درد در شانه، گردن، پشت به علت سنگینی و آویزان بودن سینه

- عفونت مکرر درزیر و بین سینه‌ها

گوشه‌گیری بعلت خجالت از حضور در اجتماع

- ایجاد شیار و لک روی شانه ها

- اختلال در فعالیت ورزشی

- فرد لباس مناسب پیدا نمی‌کند.

این جراحی‌ها به روش های مختلف انجام می‌گیرد که جراح با توجه به تبحر و تجربه‌ای که دارد، مناسب‌ترین روش را برای هر کیس انتخاب می‌کند. در صورت انتخاب روش نادرست احتمال ایجاد عوارض بعد عمل افزایش می یابد.

هر فردی که کاندیدای انجام این عمل می‌شود باید قبل از عمل در مورد محدودیت‌های این نوع جراحی‌ها و عوارض حین و بعد از عمل آگاهی کافی کسب نماید. درست ترین روش کسب این اطلاعات پرسش از جراح در زمان مشاوره است. سوال از افرادی که قبلا جراحی شده اند روش درستی برای پاسخ به سوالات نمی‌باشد.

تمام اعمال جراحی که روی بدن انسان انجام می‌گیرد حتی با رعایت کامل تکنیک های جراحی عوارض خاص خودشان را ایجاد میکنند . جراحی های زیبایی هم از این قاعده مستثنی نیستند. عوارض می‌تواند بعلت‌های مختلف ایجاد شود و تمام تلاش کادر پزشکی در جهت کاهش این عوارض می‌باشد. فرد داوطلب این عمل‌ها باید دستورات قبل و بعد عمل را بدقت رعایت کند تا احتمال بروز عارضه کاهش یابد.

 

پروتز سینه

مهم ترین عوارض مربوط به جراحی پروتز سینه

هماتوم یا تجمع لخته خون بدنبال خونریزی در داخل سینه , معمولا در 12 ساعت اول بعد جراحی ایجاد میشود. احتمال آن حدود 5 درصد است . میتواند بدنبال سرفه شدید , حرکات دست و فشار به محل عمل ایجاد شود . بزرگ شدن ناگهانی سینه همراه تشدید درد و کبودی از علایم آن است . هماتوم باید سریعا تخلیه و خونریزی کنترل شود تا از ایجاد کپسول سفت دور پروتز جلوگیری شود.

سروما یا تجمع مایع در کمتر از 1 درصد موارد ایجاد میشود. علامت آن بزرگتر شدن سینه احساس وجود مایع و هوا داخل سینه و صاف شدن و ورم پوست سینه میباشد . اگر شدت آن زیاد باشد باید تخلیه شود.

عفونت در کمتر از 1.5 درصد موارد ایجاد میشود . علایم آن قرمزی درد ورم سینه مبتلا با یا بدون تب میباشد . علت های مختلف برای عفونت وجود دارد یکی از علل آن انتقال میکروب از طریق خون در افرادی است که دچار عفونت ادراری یا سینوزیت یا عفونت پوست در یک جای دیگر از بدنشان هستند بهتر است که این بیماریها درمان شده و از دستکاری جوش های پوستی پرهیز شود. در عفونت شدید باید پروتز خارج شود و عفونت کامل درمان شده و 6 ماه بعد مجددا پروتز تعبیه شود. عفونت با احتمال افزایش سفت شدن کپسول دور پروتز همراه است.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.

سخن پایانی

عمل پروتز سینه یا به اصطلاح ماموپلاستی افزایشی می تواند تأثیر زیادی روی ظاهر پستان های شما داشته باشد و اعتماد به نفس و میزان رضایت از زیبایی اندام شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است در سال های پس از جراحی پروتز پستان به دلیل افزایش سن، کاهش و افزایش وزن و سایر موارد نیاز به انجام عمل های جراحی اصلاحی برای حفظ زیبایی ظاهری پستان های خود داشته باشید. سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای از این عمل زیبایی داشته باشد و برای کسب نتیجه مطلوب و حفظ ارتباط بلند مدت با پزشک خود، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت داشته باشید. بهترین جراح پروتز سینه در تهران



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 | نظرات ()