نوشته شده توسط : drmoussazadeh

مهمترین نکات درباره جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه – که به آن ماموپلاستی تقویت کننده نیز گفته می شود – عملی است که به منظور افزایش سایز پستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی شامل قرار دادن ایمپلنت های پستان در زیر بافت پستان یا عضلات سینه است. برای برخی از خانم ها ، جراحی زیبایی سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس است. برای برخی دیگر ، این جراحی از بازسازی پستان برای شرایط مختلف از جمله بعد از برداشتن سینه است.

 

خطرات جراحی زیبایی سینه

ماموپلاستی تقویت کننده خطرات مختلفی از جمله:

تشکیل بافت اسکار که شکل کاشت پستان را مخدوش می کند (انقباض کپسول پروتز سینه)

درد پستان

عفونت

تغییر در حس نوک پستان و پستان ها

تغییر پوزیشن ایمپلنت سینه

نشت یا پارگی ایمپلنت سینه

اصلاح این عوارض ممکن است نیازمند عمل جراحی بیشتری برای برداشتن یا جایگزینی ایمپلنت ها باشد.

ماموپلاستی

آمادگی های لازم برای جراحی زیبایی سینه

در مورد ترجیحات ، اندازه و شکل ظاهری پستان های خود با یک جراح پلاستیک مشورت خواهید کرد. جراح انواع خاصی از ایمپلنت ها – صاف یا بافت دار ، گرد یا اشکی شکل ، سالین یا سیلیکونی – و همچنین گزینه هایی برای روش های جراحی را برای شما شرح خواهد داد. اطلاعات کتبی ، مانند اطلاعات مربوط به سازنده ایمپلنت را با دقت مرور کنید و نسخه هایی را برای سوابق خود نگه دارید.

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

قبل از تصمیم به انجام جراحی زیبایی سینه ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

ایمپلنت سینه از افتادگی پستان های شما جلوگیری نمی کند. جراح پلاستیک شما ممکن است علاوه بر بزرگ شدن سینه ، برای اصلاح افتادگی پستان ، جراحی لیفت پستان را نیز توصیه کند.

تضمین نمی شود که ایمپلنت های پستان ماندگاری مادام العمر داشته باشند. متوسط ​​طول عمر یک ایمپلنت حدود ۱۰ سال است. پارگی ایمپلنت یک احتمال معمول است. همچنین ، سینه های شما پیر می شوند و عواملی مانند افزایش وزن یا کاهش وزن ممکن است شکل پستان شما را تغییر دهد. این مسائل احتمالاً به جراحی بیشتری خواهد انجامید.

ماموگرافی ممکن است پیچیده تر شود. اگر ایمپلنت پستان دارید ، علاوه بر انجام ماموگرافی معمول ، به نماهای تخصصی بیشتری نیز نیاز خواهید داشت.

ایمپلنت سینه ممکن است شیردهی را مختل کند. بعضی از خانم ها پس از جراحی سینه می توانند با موفقیت دوران شیردهی را سپری کنند. با این حال ، برای برخی دیگر ، شیردهی یک چالش بزرگ است.

بیمه هزینه ایمپلنت سینه را پوشش نمی دهد. مگر اینکه از نظر پزشکی لازم باشد – مانند انجام ماستکتومی برای سرطان پستان – اما به طور کل ، جراحی زیبایی سینه تحت پوشش بیمه نیست. آمادگی این را داشته باشید تا از عهده هزینه ها ، از جمله جراحی های مربوطه یا آزمایشات تصویربرداری در آینده برآیید.

ممکن است بعد از برداشتن ایمپلنت پستان به جراحی بیشتری نیاز داشته باشید. اگر تصمیم دارید که ایمپلنت های خود را بردارید ، ممکن است به جراحی لیفت پستان یا جراحی اصلاحی دیگری برای کمک به بازسازی ظاهر پستان خود نیاز داشته باشید.

در خصوص ایمپلنت های سیلیکونی انجام غربالگری پارگی توصیه می شود. FDA مانیتورینگ معمول توسط MRI پستان را هر پنج تا شش سال یکبار پس از قرار دادن ایمپلنت سیلیکونی از حیث پارگی توصیه می کند. سپس ، هر دو تا سه سال یک بار MRI پستان توصیه می شود. سونوگرافی ممکن است یک روش غربالگری جایگزین باشد – مگر اینکه علائمی داشته باشید. با جراح پلاستیک خود در مورد نوع خاص تصویربرداری مورد نیاز برای نظارت روتین روی کاشت خود صحبت کنید.

ممکن است قبل از جراحی به ماموگرافی پایه نیاز داشته باشید. پزشک ممکن است ملاحظات دارویی خاصی را قبل از جراحی نیز تنظیم کند. به عنوان مثال ، پرهیز از مصرف آسپرین یا سایر داروهایی که می توانند خونریزی را افزایش دهند مهم است.

اگر سیگار می کشید ، جراح از شما می خواهد که برای مدتی – حدود چهار تا شش هفته – قبل و بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

با کسی قرار بگذارید که بعد از جراحی ، شما را به خانه برساند و حداقل برای اولین شب در کنار شما بماند.

در مجموع رضایت بخش بودن نتیجه این عمل تا حد زیادی به تکنیک جراحی، تبحر و تجربه جراح بستگی دارد. برای رزرو نوبت مشاوره حضوری ازدکتر فرهاد موسی زاده، بهترین دکتر جراحی کوچک کردن سینه، می‌توانید از بخش تماس با ما اقدام نمایید. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر موسی زاده به آدرس DrMoussazadeh@ می‌توانید پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

آیا پروتز سینه می‌تواند در شیردهی مشکلی ایجاد کند ؟

پروتز سینه یا ایمپلنت سینه یعنی بازسازی سینه از طریق افزایش حجم. ماده پر کننده پروتز‌ها از جنس سیلیکون است، سیلیکون جز عناصری است که در طبیعت موجود است. لازم است که قبل از عمل، ‏فرد با پزشک جراح درباره نوع عمل جراحی مشورت کنید. در صورتی که جراحی پروتز سینه انجام داده اید یا قصد انجام آن را دارید، یافتن پاسخ به این سوال که آیا بعد از کاشت پروتز شیر دهی امکان پذیر است یا خیر برای بسیاری از بانوان بسیار حائز اهمیت است. این جراحی در اکثر موارد به مجرای شیری و فضای مربوط به تولید شیر آسیبی وارد نمی کند.و امکان نشتی سیلیکون موجود در پروتز های امروزی در شیر مادر بسیار پایین می باشد. به همین دلیل بسیاری از خانم ها پس از جراحی پروتز سینه می توانند به فرزند خود شیر دهند. در ادامه به بحث درباره پروتز سینه و شیردهی خواهیم پرداخت.

 

شیردهی با پروتز سینه

چه مدت بعد از پروتز سینه باید بگذرد تا شیردهی انجام شود ؟

بعد از بهبود کامل زخم در جراحی پروتز سینه امکان شیردهی و بارداری بلامانع می‌باشد. بهترین زمان برای بارداری و شیردهی ۱ سال بعد از جراحی است.

عوارض بعد از پروتز سینه و شیردهی

مادرانی که پروتز سینه انجام داده اند در شیر انها هیچگونه ماده مضر وجود ندارد و تفاوتی بین شیر مادران با پروتز سینه و مادران دیگر نیست.

بهتر است چه زمانی پروتز سینه انجام دهیم ؟

عمل پروتز سینه هیچ گونه خطری برای بارداری نداشته اما به علت تغییرات هورمونی که در دوران بارداری به وجود می‌آید سبب تغییراتی در اندازه و شکل سینه ها می شود و این تغییرات تا زمان پس از بارداری نیز ادامه خواهد داشت زیرا ترشح شیر تا آن زمان ادامه دارد. بنابراین توصیه می شود افرادی که قصد انجام عمل پروتز سینه دارند آن را بعد دوران بارداری و شیردهی انجام دهند.

تغییرات سینه در دوران بارداری

مراقبت های پس از پروتز سینه

  • شخصی که پروتز سینه انجام داده است بهتر است تا دو روز یک همراه داشته باشد که از او مراقبت نماید .
  • بعد از ۱۴ روز استراحت مطلق شخص می تواند تمامی فعالیت های خود را از سر بگیرد.
  • حداقل تا ۱۴ روز شخص بلند کردن اجسام سنگین ممنوع است زیرا باعث فشار به ناحیه عضلات قفسه سینه میشود .
  • شخص باید تمامی توصیه های جراح سینه خود را رعایت نماید تا زخم ها سریع تر بهبود یابد ، روند بهبودی زخم های هر شخص با شخص دیگری متفاوت است .
  • پیاده روی سبک را شخص پس از چند روز می تواند انجام دهد اما ورزش های سنگین را باید پس از چند روز انجام داد .
  • از استعمال دخانیات و الکل باید اجتناب نمایید ، زیرا بهبود زخم ها را با مشکل روبرو می کند. در صورتی که از استعمال دخانیات نمی توانید اجتناب نمایید حتما تا سه هفته به استعمال دخانیات نپردازید .
  • بعد از گذشت ۲۴ ساعت بعد از پروتز سینه می‌توانید حمام کنید.
  • در معرض نور آفتاب قرار نگیرید زیرا ممکن است جای زخم ها را تیره تر نماید .
  • برای کاهش تورم و کبودی پس از عمل سینه بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید .
  • توصیه می شود در دوران نقاهت و پس از پروتز سینه ها تا سه هفته از خوابیدن به پهلو اجتناب نمایید و از خوابیدن به پشت اجتناب نمایید ، بیمار پس از بزرگ کردن سینه ها به هیچ وجه نباید به روی شکم بخوابد .
  • استفاده از سوتین طبی است که جراح سینه به تمامی اشخاصی که عمل سینه را انجام داده اند توصیه می کند که به شکل مرتب تمام شبانه روز از این سوتین استفاده نمایند تا پروتز ها دقیقا در جای خود قرار بگیرند بخیه ها عموما بعد از گذشت هفت روز جذب می شوند ، اما برخی از بخیه ها نیاز است که کشیده شوند .
  • مصرف داروها و تمامی مسکن ها و قرص ها را شخص باید مصرف نماید تا به تسکین درد آنها کمک نماید .
  • فعالیت جنسی را شخص پس از عمل سینه زمانی که دردی نداشته باشد می تواند انجام دهد .

جلوگیری از مشکلات شیردهی پس از پروتز سینه

قبل از انجام پروتز درباره شیردهی و پروتز سینه با پزشک خود صحبت کنید. برای جلوگیری از مشکلاتی که در آینده ممکن است گریبان گیر فرد شود بهترین روش برای جراحی را پیشنهاد دهد. ممکن است پس از مشورت با پزشک جراحی پروتز سینه تا بعد از بارداری و زایمان عقب بیندازید. شرایط خاص و نادر دیگری وجود دارد که می‌تواند شیردهی را با سینه ای که تحت اعمال جراحی قرار گرفته است را دشوار کند.

اغلب زنان حتی با وجود پروتز سینه می توانند دوران شیردهی موفقی داشته باشند. در مورد دغدغه های خود پس از جراحی پروتز سینه حتماً با یک متخصص اطفال و شیردهی صبحت کنید. به خاطر داشته باشید که نوزاد شما حتی از مقدار بسیار کم شیر تولید شده توسط سینه های شما می تواند مواد غذایی و ویتامین های ضروری خود را دریافت کند و در صورتی که نیاز باشد ، استفاده از مکمل های مخصوص و شیر خشک می تواند کمبود احتمالی تولید شیر توسط سینه ها را جبران نماید. دکتر فرهاد موسی زاده ، متخصص جراحی پستان با سال ها سابقه در انجام انواع عمل های درمانی و زیبایی سینه آماده پاسخ به هرگونه سؤال شما در خصوص جراحی ایمپلنت سینه و تأثیر آن در دوران بارداری و شیردهی می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

باید دوز دارو در زنان مبتلا به کم کاری تیروئید که تصمیم به باردار شدن دارند به خوبی تنظیم شود چرا که هیپوتیروئیدی می‌تواند بر رشد و نمو جنین تأثیر بگذارد و غالباً در طی حاملگی جایگزینی هورمون تیروئید برای آن‌ها تغییر می‌کند و بنابراین مراقبت بیشتری لازم است، زیرا داروها و مکمل‌های مختلفی (خصوصاً آهن) می‌توانند مشخصاً بر جذب هورمون تیروئید تأثیر بگذارند و بنابراین تنظیم سطح هورمون نیاز به مراقبت‌های بیشتری در طی بیماری یا تغییر داروها دارد.

 

تیروئید در نوزادان

کم کاری تیروئید در نوزادان چگونه تشخیص داده می‌شود؟

 

تشخیص کم‌کاری تیروئید با اندازه‌گیری هورمون‌های تیروئید TSH" " و "T4" در غربالگری انجام می‌شود و اگر در نتیجه‌ آزمایش مشخص شود که نوزاد دچار دچار کم‌کاری تیروئید است، برای اطمینان آزمایش را دوباره چک می‌کنند، چون علاوه بر تشخیص فوری این بیماری در نوزاد،‌ باید درست و دقیق هم باشد، اگر درمان به موقع شروع شود، عوارض بیماری برگشت‌پذیر خواهد بود.

علل بروزکم کاری تیروئید در نوزادان چیست؟

عوامل زیادی مانند سن مادر (بالای ۴۰ سال)، ابتلای مادر به کم کاری تیروئید، دیابت، بیماری‌های مقاربتی، مصرف بعضی داروها در مادر وجنین مانند آمیو دارو سیتوکین‌ها، دوپامین وآگونیست‌های آن، داروهای حاوی ید لیتیوم فنی تویین ریفامپین واستروئیدها، وزن کم نوزاد(زیر ۲۰۰۰گرم ) وزن بالا(بالای ۴۵۰۰ گرم )، جنس دختر، کمبود ید و پرکلرات و سمومی که در حشره‌کش‌ها استفاده می‌شود، در بروز این بیماری نقش دارند و عوامل ژنتیکی نقش کم رنگی در این زمینه دارد .

 

چه زمانی آزمایش غربالگری تیروئید در نوزادان انجام می‌شود؟

این آزمایش سه تا پنج روز بعد از تولد نوزاد انجام می‌گیرد تا نوزاد از نظر بیماری کم‌کاری تیروئید و فنیل کتونوری غربالگری می‌شود و برای انجام این آزمایش از کف پای آن‌ها خون می‌گیرند.

چه تعداد از نوزادانی که تیروئید دارند، باید دائما دارو مصرف کنند؟

از بین نوزادان شناسایی شده حدود یک سوم آنها نوع گذرا هستند یعنی پس از مدتی دیگر نیاز به ادامه دارو ندارند ودو سوم دیگر نوع دایمی هستند که تا پایان عمر باید دارو مصرف کنند.

 

علائم و نشانه‌های بیماری پرکاری تیروئید چیست؟

تشخیص پرکاری تیروئید بر اساس علائم بالینی و آزمایشات خونی انجام می‌شود و بیشتر افراد مبتلا به پرکاری تیروئید دچار علائمی مانند اضطراب، تپش قلب، لرزش، حرکات محدود و دردناک چشم، التهاب و قرمزی چشم، داشتن حالت خیره و گاهی بیرون زدگی چشم، عدم تحمل گرما، تعریق زیاد، کاهش وزن با وجود اشتهای طبیعی یا افزایش یافته و دچار تغییرات خلق و خو می‌شوند، در خانم‌ها اختلالات قاعدگی و در آقایان ناتوانی جنسی غیرممکن است دیده شود، البته پرکاری تیروئید گاهی اوقات بسیار شدید است و می تواند منجر به کاهش وزن شدید، اختلالات عضلانی، تنگی نفس و نارسایی قلبی نیز بشود، گاهی اوقات در افراد مسن ممکن است، علائم خیلی واضح نباشد و فقط کمی کاهش وزن، بی قراری، ضعیف شدن و بی حالی دیده شود، همچنین اندازه تیروئید نیز معمولاً بزرگ می‌شود و گاهی در لمس، گره‌ها و یا برجستگی‌هایی دیده می‌شود.

کم کاری مادرزادی تیروئید زمانی رخ می دهد که غده تیروئید به اندازه کافی هورمون های تیروئید تولید نمی کند. این شایعترین اختلال تیروئید در کودکان است که رایج ترین دلیل آن عدم رشد غده تیروئید در دوران بارداری یا قرار گیری آن در یک موقعیت غیر طبیعی در گردن است. پرکاری تیروئید در نوزادان معمولاً به دلیل آنتی بادی های محرک تیروئید تولید شده توسط مادران مبتلا به بیماری گریوز ایجاد می شود. دکتر فرهاد موسی زاده، متخصص جراحی عمومی اماده ارائه مشاوره های عالی در این زمینه به شما همراهان عزیز می باشند. برای دریافت نوبت، می توانید از قسمت نوبت دهی سایت اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh
عمل پروتز سینه از جمله روش هایی است که با استفاده از آن می توان به افزایش حجم و سایز سینه ها کمک کرد. بسیاری از بهترین پزشکانی که به ارائه خدمات زیبایی و انجام جراحی زیبایی سینه می پردازند عمل بزرگ کردن سینه با پروتز را از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی سینه زنان برشمرده اند که می توان موضوعی تامل برانگیز باشد. همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایع ترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد. بر طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام این عمل بسیار بالا می باشد و انجام جراحی پروتز علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است.
 
 
 
 
افراد مناسب برای جراحی بزرگ کردن سینه
 
خانم هایی که سینه های كوچكی دارند و می خواهند سینه بزرگتری داشته باشند.
خانم هایی که می خواهند عدم تقارن و اختلاف سایز و اختلاف شكل دو سینه را اصلاح نمایند.
خانم هایی که بر اثر شیردهی و یا لاغر شدن سینه های آنها كوچك و شل شده است.
عمل بزرگ کردن سینه چگونه انجام می شود؟
عمل بزرگ کردن سینه در كلینیك خصوصی انجام می شود و تمام مراحل توسط دكتر ثنائی انجام می گیرد. انتخاب محل عمل پروتز سینه به عهده جراح می باشد و جراح محل برش را به شما توضیح می دهد. معمولاً اسكار به جا مانده از عمل پروتز سینه از نظر زیبائی بسیار قابل قبول است. مگر در موارد كلوئید و اسكار هیپوتروفیك كه برای پیشگیری از آن باید تا چند ماه تحت نظر جراح باشید.
 
چه كسانی بهتر است عمل بزرگ کردن سینه را انجام ندهند؟
 
خانم هایی که بیماری داخلی جدی دارند.
خانم هایی که تصورات و انتظارات غیر عادی و غیر واقعی از انجام جراحی دارند.
خانم هایی که سابقه سرطان پستان در افراد فامیل درجه 1 و2 قویاً شدید است. به علت تداخل احتمالی پروتز در تصاویر ماموگرافی (رادیوگرافی سینه) بهتر است این عمل را انجام ندهند، گرچه در مطالعات مختلف علمی ثابت شده پروتز تاثیری در تصاویر ماموگرافی با روش های خاص ایجاد نمی كند.
 
سن مناسب برای جراحی پروتز سینه
 
برای انجام جراحی پروتز سینه محدوده سنی وجود ندارد. از زمانی كه بلوغ سینه كامل شده باشد این عمل قابل انجام است. هم چنین در سنین بالا و در سنین بعد از یائسگی مشكلی ایجاد نمی كند ولی بیشترین متقاضیان عمل بزرگ کردن سینه بین 20 تا 40 سال می باشند.
مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.
عمل پروتز سینه یا به اصطلاح ماموپلاستی افزایشی می تواند تأثیر زیادی روی ظاهر پستان های شما داشته باشد و اعتماد به نفس و میزان رضایت از زیبایی اندام شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است در سال های پس از جراحی پروتز پستان به دلیل افزایش سن، کاهش و افزایش وزن و سایر موارد نیاز به انجام عمل های جراحی اصلاحی برای حفظ زیبایی ظاهری پستان های خود داشته باشید. سعی کنید انتظارات واقع بینانه ای از این عمل زیبایی داشته باشد و برای کسب نتیجه مطلوب و حفظ ارتباط بلند مدت با پزشک خود، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه دقت داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

لیفت سینه بدون جراحی

تاثیر سن و گرانش روی سینه ها باعث نگرانی بسیاری از خانم ها شده است. با افزایش سن، سینه ها کمتر الاستیک می شوند، شروع به کشش می کنند و سرانجام فرود می آیند که در ادامه با درمان افتادگی سینه بدون جراحی یا لیفت سینه بدون جراحی بیشتر آشنا میشوید. این به پتوز پستان معروف است. که معمولا به آن اصطکاک سینه گفته می شود. زنانی که می خواهند این اثرات را معکوس کنند، گزینه هایی دارند، از جمله تقویت پستان از طریق عمل لیفت پستان. فکر رفتن به زیر چاقو برای انجام یک روش آرایشی می تواند وحشتناک باشد، اما به لطف فناوری، گزینه های بیشتری وجود دارد که نیازی به تکنیک های تهاجمی ندارند و همچنین نتایج طبیعی تری به دست می آورند که بالا کشیدن سینه بدون جراحی از جمله روش های غیر تهاجمی میباشد.

 

بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی


مزایا استفاده از لیفت سینه بدون جراحی

با توضیح بر اینکه دقیقا معنای اصطلاح غیر جراحی، به معنای عدم بیهوشی، برش و برآمدگی هایی است که هیچ گونه زخمی را بر روی بدن به جای نخواهد گذاشت. در طی بزرگ شدن سینه ها بدون جراحی، در اصل چربی لیپوساکسی شده بیمار را از سایر قسمت های بدن می گیرند و آن را به سینه ها تزریق می کنند که جزو روش های لیفت بدون جراحی میباشد.. که در روش بالا کشیدن سینه بدون جراحی در مرحله بعد سلولهای بنیادی جمع آوری شده از خون را به غشای سینه تزریق میکنیم. این بسته به تکنیک پزشک، می تواند نتایج تقویت سینه تا سالها ادامه داشته باشد و احتیاجی به ترمیم مجدد نداشته باشد. با ترکیبی از تزریقات تحریک کننده بیولوژیکی و لیفت سینه، پرتونگاری با استفاده از دستگاه های دارای تکنولوژی بالا قدرت و انعطاف پذیری سینه ها را ارزیابی میکنند. این روش درمانی ایده آل برای زنانی است که به دنبال تغییر ظاهری در سینه خود هستند.

طبق گفته انجمن پزشکان زیبایی شناسی جراحی، آسانسور های سینه در حال افزایش است، که فقط در سال گذشته13.9 درصد افزایش یافته است.غده های شیر پس از حاملگی متراکم تر نمی شوند، زیرا چربی ها جایگزین برخی از بافت های سینه یکبار سفت می شوند و این به افتادگی نیز می انجامد. با لیفت سینه بدون جراحی، با تحویل رادیویی با فرکانس رادیویی دو قطبی(RF ) به سطح پوست و پوست های زیرین، پوست و رباط ها را محکم می کند، کلاژن ساخته می شود و چربی ها را مایعات می کند و باعث می شود پستان ها را به سمت بالا هدایت شوند و درمان افتادگی سینه بدون جراحی به این صورت میباشد.

 

ارتباط سایز سینه و سایز سوتین در زنان


جراحی بالا کشیدن سینه مطمئن‌ترین و قطعی‌ترین روش برای لیفت سینه است. برخی از افراد به دلایل مختلف شرایط جراحی را ندارند و به روش‌های جایگزین روی می‌آورند. اما هیچکدام از آن‌ها درمانی دائمی نیستند و حتی ممکن است فرد را به نتیجه دلخواه نرسانند. دقیقا به همین دلیل است که پزشکان حرفه‌ای هیچوقت روشی غیر از جراحی را برای بالا بردن سینه، توصیه نمی‌کنند. نکته مهم دقت به این موضوع است که اگر افراد برای فرم دهی سینه روش های غیر جراحی را برگزینند، امکان اصلاح و باز سازی مجدد سینه ها پس از این متد ها، توسط روش های جراحی، دیگر وجود ندارد.

بهتر است برای انتخاب متد مناسب برای ایجاد فرم مطلوب در سینه‌ها با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. چرا که چنین شخصی اطلاعات کاملی در مورد انواع روش‌های موجود دارد و می‌تواند شما را راهنمایی کند. دکتر فرهاد موسی زاده بهترین متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان در تهران به شمار می‌روند. شما می‌توانید برای رزرو نوبت از طریق بخش تماس با ما در سایت اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

پروتز سینه یا ایمپلنت سینه یعنی بازسازی سینه از طریق افزایش حجم. ماده پر کننده پروتز‌ها از جنس سیلیکون است، سیلیکون جز عناصری است که در طبیعت موجود است. لازم است كه قبل از عمل، ‏فرد با پزشک جراح درباره نوع عمل جراحی مشورت كنید. در صورتی که جراحی پروتز سینه انجام داده اید یا قصد انجام آن را دارید، یافتن پاسخ به این سوال که آیا بعد از کاشت پروتز شیر دهی امکان پذیر است یا خیر برای بسیاری از بانوان بسیار حائز اهمیت است. این جراحی در اکثر موارد به مجرای شیری و فضای مربوط به تولید شیر آسیبی وارد نمی کند.و امکان نشتی سیلیکون موجود در پروتز های امروزی در شیر مادر بسیار پایین می باشد. به همین دلیل بسیاری از خانم ها پس از جراحی پروتز سینه می توانند به فرزند خود شیر دهند. در ادامه به بحث درباره پروتز سینه و شیردهی خواهیم پرداخت.

 

شیردهی با پروتز سینه

پروتز سینه و شیردهی

اگر بخواهیم به لحاظ تئوری این موضوع را بررسی کنیم ، هرگونه جراحی در بافت پستان ممکن است باعث ایجاد اختلالاتی در روند شیردهی شود. البته تکنیک جراح و روش کاربردی آن می تواند این احتمال را از بین ببرد. در صورتی که پروتز سینه از طریق صحیح و به وسیله ی جراحی متبحر انجام بگیرد، پروتز سینه در شیردهی فرد اختلالی ایجاد نخواهد کرد. ممکن است پروتز سینه تولید شیر مادر را کاهش دهد. موارد زیر علت کاهش تولید شیر در مادر است.

عملکرد بافت سینه

در صورتی که جراحی زیبایی سینه به منظور بزرگ کردن سینه ها انجام شود ممکن است مشکلاتی در شیردهی به وجود بیاید که مربوط به فقدان عملکردی بافت باشد نه پروتز سینه. البته فقدان عملکرد صحیح بافت ممکن است با پروتز سینه تشدید شود.

ماموپلاستی کاهشی یا عمل کوچک کردن سینه

حساس شدن سینه ها بعد از پروتز

بعد از جراحی پروتز سینه، ممکن است سینه ها نسبت به یک برخورد یا لمس جزئی بسیار دردناک و حساس شوند. این حساسیت می‌تواند شیردهی را برای مادران سخت کند. مادران ممکن است بعد از پروتز سینه نوک سینه هایشان بی حس شده باشد که بر واکنش نوروهورمونی مورد نیاز برای تولید شیر تاثیرگذار باشد.

اغلب زنان حتی با وجود پروتز سینه می توانند دوران شیردهی موفقی داشته باشند. در مورد دغدغه های خود پس از جراحی پروتز سینه حتماً با یک متخصص اطفال و شیردهی صبحت کنید. به خاطر داشته باشید که نوزاد شما حتی از مقدار بسیار کم شیر تولید شده توسط سینه های شما می تواند مواد غذایی و ویتامین های ضروری خود را دریافت کند و در صورتی که نیاز باشد ، استفاده از مکمل های مخصوص و شیر خشک می تواند کمبود احتمالی تولید شیر توسط سینه ها را جبران نماید. دکتر فرهاد موسی زاده ، متخصص جراحی پستان با سال ها سابقه در انجام انواع عمل های درمانی و زیبایی سینه آماده پاسخ به هرگونه سؤال شما در خصوص جراحی ایمپلنت سینه و تأثیر آن در دوران بارداری و شیردهی می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()